Gå til innhold

Betydningen av nickene deres:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

6

• rufsetufsa

6

• Streken

5

• Carisma1365380365

5

Mest aktive i denne tråden

Dette forbinder jeg med de samme nickene:

Birdie = Snill og oppegående

Solsikke= MAMMA, skikkelig også!

SierDuDet = Stor tissefant, utrolig snill og grei. Kåt.

Flisa = Skulle ønske hun var mora mi

Lionn = Sværkjefta, men god på bunn

Jane = Kul

Vin = Snill og god, med en "fortid"

Ulv I Faarikaal = Liker ordspill, ganske harmløs

Streken = La Linea fra TV

Petter Smart = Skikkelig Krom Blom!

Luska = Vakker, intelligent og morsom! ;o)

ikke undertegnede = anonyme

Dine analyser viser mer innsikt.

Har du sett meg her før, eller har jeg forsvunnet i mengden?

Annonse

Er det deg? Intens, lidenskapelig og passe gal.

Nå, filmens Betty Blue er nok noen hakk galere, mer intens og lidenskapelig enn meg, heldigvis. Men den jenta er ganske vilter også da! Ganske fascinerende - she's got personality!

Og når jeg skal se for meg personligheten bak nicket apostrof, blir det en artig person som gjerne har en ekstra kommentar til det meste. Og jaggu er'a ikke hjelpsom også!?

Annonse

Nå, filmens Betty Blue er nok noen hakk galere, mer intens og lidenskapelig enn meg, heldigvis. Men den jenta er ganske vilter også da! Ganske fascinerende - she's got personality!

Og når jeg skal se for meg personligheten bak nicket apostrof, blir det en artig person som gjerne har en ekstra kommentar til det meste. Og jaggu er'a ikke hjelpsom også!?

Takk for det!

Ja, hun har personlighet. Tøff dame, lar seg ikke pille på nesen. Og filmen er genial, synes jeg. Så det er ett bra nick.

Jeg, et finurlig tegn på tastaturet, kom ikke på noe nick som jeg kunne identifisere meg med. Har forøvrig stjålet nicket. Det oppdaget jeg da jeg søkte på apostrof. Men etter alle mine småpussige innlegg så tviler jeg på at vedkommende vil ha det tilbake :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...