silo Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Hva ville dere valgt når dere er hjemme og er forkjøla, småsyk og kjeder dere? The Beach Ti år i Tibet Emma Filmer altså, og jeg vet! Ikke akkurat nykommere noen av dem, men orker ikke å kreke meg til videoutleien nå.. Please hjelp meg med dette vanskelige valget? Ubesluttsom 0 Siter
silo Skrevet 27. september 2002 Forfatter Skrevet 27. september 2002 nei sånn skulle det være: The beach Ti år i tibet Emma 0 Siter
silo Skrevet 27. september 2002 Forfatter Skrevet 27. september 2002 The Beach. Er den bra altså? Hadde vært delig å se unge vakre mennesker på sydhavsøyparadis idag ja..*drømme om sommer* 0 Siter
Luska Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Er den bra altså? Hadde vært delig å se unge vakre mennesker på sydhavsøyparadis idag ja..*drømme om sommer* Ja, den er grei nok den. Bortsett fra at en kan bli litt deppa av å sitte her i kalde Norge og kikke på den paradisstranda... Og så burde det kanskje vært en annen hovedrolleinnehaver enn Leonardo DiCaprio da... Men det er jo en nordmann med i filmen da! ) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 The Beach. Ti år i Tibet er også bra, men kanskje litt langtekkelig? Emma har jeg lyst å se så hadde nok valgt den, men kan ikke si mye om den siden jeg ikke har sett den. 0 Siter
Lurveliten Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Er den eneste av dem jeg har sett da, men jeg syns den var bra! 0 Siter
silo Skrevet 27. september 2002 Forfatter Skrevet 27. september 2002 Er den eneste av dem jeg har sett da, men jeg syns den var bra! takk for innspill! da blir det the beach. (hvis jeg greier å løsrive meg herfra da...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.