Gå til innhold

Jeg har en desperat tante

Anbefalte innlegg

Du er frekk som ler. Nå snakker vi ikke størrelsen på kjønnsorganet, for det kan jo hvem som helst ha. Men jeg har jo andre krav også.

(Å nei, du har vel ikke sett spørreskjemaet...?

Spørreskjema?? *lol*

Søknad i 3 eksemplarer og 1 års behandlingstid?

Finnes søknadskriteriene på nett da? *MÅÅ få se*

*hhmfffsssss.. holde seg* :-))

Fortsetter under...

Spørreskjema?? *lol*

Søknad i 3 eksemplarer og 1 års behandlingstid?

Finnes søknadskriteriene på nett da? *MÅÅ få se*

*hhmfffsssss.. holde seg* :-))

Attester og referanser vedlegges. Og jeg HAR målebånd i veska, så det nytter ikke å lyve... ;-)

Hehe... tegna centimetere på en sånn hvit strikk? Da tar ikke metermålet så stor plass... *s*

Har sånn papirmålebånd fra Ikea. Tar ikke så stor plass, rev av de første atten cm. Alle som ikke strekker til der, dumpes i første grøft.

Jeg synes personannonser på nettet er en av de beste måtene å finne en partner på. Da har man i utgangspunktet mye til felles med de som svarer en, og man kan maile litt før man treffes. Selvfølgelig vil noe av det være bomturer, men likevel. Jeg kjenner ganske mange som har truffet sin livsledsager over nettet.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...