Gå til innhold

Blondiner er en utdøende art

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja ja.. Jeg er "ekte" platinablond, men vil nok få mørke barn, ettersom mannen min har mørke brune øyne og nesten svart hår.. men men!

Brunette eller blondie.. Er ikke hårfargen som gjør en vakker! (Den var til alle misunnerlige brunetter.. hehe..) PS; jeg er ingen blond, dum berte..

Annonse

Som faker blondt hår titt og ofte, og surmuler når de ikke får oppmerksomhet =)

Men de får jo litt for mye oppmerksomhet, jo:-) Fordi de er enda blondere enn de blonde og gutta velger dem framfor de ekte blondinene. Kom igjen brunetter. Blek håret, så får vi utryddet disse hersens blondinene en gang for alle;-)

...for ikke å glemme smartere.....;-)

Brunetter prøver alltid å gjemme seg bak en slik idiotisk feiltagelse for å skjule det faktum at menn i utallige undersøkelser forbinder blondiner med adskillig mer moro, for ikke å snakke om hvor mye mer sexy de er!

Så du kan sitte bak brilleglassene dine og lese Toljstoi mens jeg er ute på byen og danser og har det moro :-)

Hei Luska. Hvordan går det med kroppen?

Begynner du å merke det på vekta? :)

Muahahaha :)

Håper du har det bra og sånn! :)

Hei du! :o)

Ikke prøv deg! Vekt er et ikke-tema om dagen! Ellers har jeg det bra, bortsett fra kvalme ganske ofte.

Se forøvrig at jeg forsvarer deg overfor rufsetufsa i tråden "Betydningen av nickene deres" ;o))

Annonse

Hei du! :o)

Ikke prøv deg! Vekt er et ikke-tema om dagen! Ellers har jeg det bra, bortsett fra kvalme ganske ofte.

Se forøvrig at jeg forsvarer deg overfor rufsetufsa i tråden "Betydningen av nickene deres" ;o))

Noen må forsvare meg også i ny og ne :)

Men de får jo litt for mye oppmerksomhet, jo:-) Fordi de er enda blondere enn de blonde og gutta velger dem framfor de ekte blondinene. Kom igjen brunetter. Blek håret, så får vi utryddet disse hersens blondinene en gang for alle;-)

LOL!!!

*har nybleika hår* :))

Ja, jeg syns jo det. Noen må jo backe opp deg litt også. Du trenger ikke takke meg. Jeg gjør det kun fordi jeg liker deg så godt!

:o)

Det er veldig hyggelig like vel, og det kunne selvsagt ikke falle meg inn å takke deg :)

Så koselig at du liker meg godt, da, men jeg vet nok at du bare smisker for å få barnevakt. Siden du vet jeg har et ekstremt barnetekke, lissom...

:)

Jøss, jeg var ikke klar over at barna måtte ha genene fra besteforeldrene på begge sider. Halve slekta til mannen min er blåøyd og var blonde som ung, så det er vel derfor sønn nr. to ble blond da. :-)

Jeg har to nieser med helt hvitt hår. 3 av besteforeldrene til den ene er mørke. Den andre har to mørkhårete og to vet ikke, men begge foreldrene er rødhåret. Det er jo elles vanlig at rødhårete får lyse, mørke og rødhårete barn.

Det er veldig hyggelig like vel, og det kunne selvsagt ikke falle meg inn å takke deg :)

Så koselig at du liker meg godt, da, men jeg vet nok at du bare smisker for å få barnevakt. Siden du vet jeg har et ekstremt barnetekke, lissom...

:)

Så du gjennomskuet den? Pokker. Men det skulle jo bare mangle da, om ikke "onkelen" kan stille opp en gang i blant.

Hvis ungen blir en skikkelig ramp, er jeg hvertfall ikke i tvil om jeg skal spørre deg!

;o)

Så du gjennomskuet den? Pokker. Men det skulle jo bare mangle da, om ikke "onkelen" kan stille opp en gang i blant.

Hvis ungen blir en skikkelig ramp, er jeg hvertfall ikke i tvil om jeg skal spørre deg!

;o)

Leste litt feil her om ungen var en ramp, da vet jeg at han er din, trodde jeg du skrev...

Jaja, Den helleige ånd klarte å få Maria gravid uten sex, så who knows :)

Snakker vi ikke her forresten om et overgrep? Jeg tviler trossalt på at Maria så han komme. Den grisen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...