Gå til innhold

Blondiner er en utdøende art

Anbefalte innlegg

Leste litt feil her om ungen var en ramp, da vet jeg at han er din, trodde jeg du skrev...

Jaja, Den helleige ånd klarte å få Maria gravid uten sex, så who knows :)

Snakker vi ikke her forresten om et overgrep? Jeg tviler trossalt på at Maria så han komme. Den grisen!

Hehe, du er snål du! Jeg må jo si at om det viste seg at ungen var din, så hadde jeg lurt fælt. Hadde vel blitt en eller annen psykiatrisk avdeling som neste stopp for meg da...

Og det er ingen tvil om at Den Hellige Ånd var en overgriper. Eller Maria jævlig god til å lyve. :o)

Fortsetter under...

Hehe, du er snål du! Jeg må jo si at om det viste seg at ungen var din, så hadde jeg lurt fælt. Hadde vel blitt en eller annen psykiatrisk avdeling som neste stopp for meg da...

Og det er ingen tvil om at Den Hellige Ånd var en overgriper. Eller Maria jævlig god til å lyve. :o)

Jeg lurer på om vi skal gå for at Maria var en jugesmurf.

Men det er jo litt trist å tenke på det også. Brian sin mor som smurf.

Jaja, det går nok over skal du se.

Psyko? Hvorfor det? For alt du vet så er jeg den hellige ånd, forkledd som en mannsgris :)

Men de får jo litt for mye oppmerksomhet, jo:-) Fordi de er enda blondere enn de blonde og gutta velger dem framfor de ekte blondinene. Kom igjen brunetter. Blek håret, så får vi utryddet disse hersens blondinene en gang for alle;-)

Det har jeg aldri opplevd =o)

Folk ler jo bare av fakeblondiner, og det er kun menn med sære interesser som liker dem når de har fått "polsk utvekst" etter 1 mnd.

Hei du! :o)

Ikke prøv deg! Vekt er et ikke-tema om dagen! Ellers har jeg det bra, bortsett fra kvalme ganske ofte.

Se forøvrig at jeg forsvarer deg overfor rufsetufsa i tråden "Betydningen av nickene deres" ;o))

Sladrehank skal selv ha bank! *hytter med neven*

Det har jeg aldri opplevd =o)

Folk ler jo bare av fakeblondiner, og det er kun menn med sære interesser som liker dem når de har fått "polsk utvekst" etter 1 mnd.

Hehe, du er tydlig stolt av den ekte blonde hårfargen din, Cmoo. Men det stod så i artikkelen, altså. Menn er enklere enn vi tror. De bryr seg ikke stort om hvorvidt varen er ekte eller ikke så lenge de liker det de ser;-)

Annonse

Annonse

Hehe, du er tydlig stolt av den ekte blonde hårfargen din, Cmoo. Men det stod så i artikkelen, altså. Menn er enklere enn vi tror. De bryr seg ikke stort om hvorvidt varen er ekte eller ikke så lenge de liker det de ser;-)

'kei da...

Forøvrig lønner det seg å være blond av og til. Da jeg dro fra Kastrup til Istanbul for 7-8 år siden så jeg de på innsjekk gripe fatt i en etter en for overvekt, og sendte dem for å betale. Jeg hadde mine 15 kg for mye i bagasjen, men som den dumme blondinen jeg var, så bare smilte jeg og nølte hver gang han spurte meg om noe, og til slutt sukket han og ga meg boardingpasset mitt. Like rik.

Brunetter prøver alltid å gjemme seg bak en slik idiotisk feiltagelse for å skjule det faktum at menn i utallige undersøkelser forbinder blondiner med adskillig mer moro, for ikke å snakke om hvor mye mer sexy de er!

Så du kan sitte bak brilleglassene dine og lese Toljstoi mens jeg er ute på byen og danser og har det moro :-)

Tja, som brunette evner jeg faktisk å kombinere. Jeg har intet problem med å sitte bak brilleglassene mine å lese både Tolstoj og Dostojevski samtidig som jeg innimellom tar en tur ut for å danse og ha de gøy;-)

På tross av at jeg stort sett farger håret mitt mørkere enn det egentlig er, har jeg klart det mesterstykket å få to blonde barn. Ett med blå og ett med mørk brune øyne.

Mon tro om det er noe penger å hente på utrydningstruede barn....?

På tross av at jeg stort sett farger håret mitt mørkere enn det egentlig er, har jeg klart det mesterstykket å få to blonde barn. Ett med blå og ett med mørk brune øyne.

Mon tro om det er noe penger å hente på utrydningstruede barn....?

Minstemann er helt hvit i håret og så lys som hvetemel i huden. Og helt blå øyne.

De andre er mørkblonde så jeg har ikke vært så flink med dem:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...