Gå til innhold

Utskrift av politiavhør?

Anbefalte innlegg

Etter at faren til sønnen min døde for noen år siden var jeg i politiavhør som vitne. Har man krav på å få utskrift av hva som ble sagt? Er bare litt nysgjerrig på hva jeg fikk ut av meg i løpet av de to timene jeg satt i avhør. Vet det ble skrevet 6 tettskrevne sider, så jeg må jo ha fått sagt endel til tross for at jeg var rimelig utafor og nervøs...

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74482-utskrift-av-politiavh%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror man kan få kopi av det man selv har sagt, jeg tror man *skal* få det mens man er der?

Hmm..forresten.. Hvis jeg skal prøve å få spurt om det, skal jeg da ringe han som var/er politi-inspektør ved det politikammeret som hadde saken da? For jeg husker jo ikke noe navn på han som jeg var i avhør hos..

Annonse

Ja,tør det :)

Eller få noen andre til å tørre det for deg.

God helg forresten!

mvh,

Jeg tørte det visst :)

Fikk beskjed om at jeg hadde rett til å få lest i gjennom politiavhøret i alle fall. Så jeg kan visst be om at de oversender kopi av avhøret til nærmeste politikammer så jeg kan få lest hva som ble sagt i avhøret der. Om jeg har krav på å få utskrift fikk jeg egentlig ikke noe svar på.

Jeg tørte det visst :)

Fikk beskjed om at jeg hadde rett til å få lest i gjennom politiavhøret i alle fall. Så jeg kan visst be om at de oversender kopi av avhøret til nærmeste politikammer så jeg kan få lest hva som ble sagt i avhøret der. Om jeg har krav på å få utskrift fikk jeg egentlig ikke noe svar på.

Så modig du er Anki! :)

Fint at du kunne få lese det, håper lesingen gir deg det du er ute etter, det kan sikkert bli vanskelig lesing.

mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...