Gå til innhold

Hvilken film skal jeg leie på video i dag?

Anbefalte innlegg

Det blir visst alene-hjemme-kveld på meg i dag, sambo skal ut med gutta og spille paintball. Og kjenner jeg dem rett blir det sikkert et par pils på by'n etterpå.

Så da tenkte jeg at jeg skulle stikke og leie meg en film (eller to), er så mye drit på tv på fredagene.

Så - hvilken film anbefaler du?

Liker det meste, utenom laaangdryge dramaer, hysteriske komedier, og kung-fu filmer....

Noen som har link til en side som viser hvilke filmer som slippes på video denne helga?

Fortsetter under...

Den så jeg forrige uke - veldig bra!

Jeg syns "Et vakkert sinn" var litt patetisk. Litt for amerikansk.

Jeg har nettopp leid Bully på video. Vet ikke om den er noe bra, men antakelig fascinerende.

Men har du ikke sett "Den fabelaktige Amèlie fra Montmartre" ennå - gå og lei den!!

:o)

Hvis du ikke har sett "Requiem for a dream", bør du virklig lei den... den er kjempebra og veldig sterk...gjorde skikkelig inntrykk på meg i alle fall..

Ja, har sett den også.

Den var _virkelig_ bra. Gjorde skikkelig inntrykk!! Men tror ikke jeg har mage til å se den en gang til med det første :)

Annonse

Jeg syns "Et vakkert sinn" var litt patetisk. Litt for amerikansk.

Jeg har nettopp leid Bully på video. Vet ikke om den er noe bra, men antakelig fascinerende.

Men har du ikke sett "Den fabelaktige Amèlie fra Montmartre" ennå - gå og lei den!!

:o)

Den har jeg ikke sett, kanskje jeg skal se den i dag!

Jamen skynd deg, den er alltid utleid... :o)

Ja, da ble det Ameliè da!

Og så leide jeg en thriller som heter "Eksperimentet" i tillegg, sambo skulle visst komme hjem i 10-tida, så får han noe å se på han også :)

Men han blir pent nødt til å se Ameliè sammen med meg først!

Og så har jeg kjøpt Taco og potetgull + dip. Mmmmm... gleder meg! Ja også halvannen liter Tab Xtra :-)

Den Cinderella-filmen med Drew Barrymore var skikkelig fin.

Coyote Ugly liker jeg.

Planet of the apes var bra.

Hmmm, har visst ikke sett så mye nytt.

Leie film selv i kveld...?

Coyote Ugly har jeg sett, og den var ok. Planet of The Apes har jeg også sett, og den var ganske bra!

Den med Drew har jeg ikke sett ennå, det får bli neste uke for i kveld er det Ameliè som skal til pers!

Annonse

Ja, da ble det Ameliè da!

Og så leide jeg en thriller som heter "Eksperimentet" i tillegg, sambo skulle visst komme hjem i 10-tida, så får han noe å se på han også :)

Men han blir pent nødt til å se Ameliè sammen med meg først!

Og så har jeg kjøpt Taco og potetgull + dip. Mmmmm... gleder meg! Ja også halvannen liter Tab Xtra :-)

Åh, du blir nok fornøyd. Det er den fineste filmen jeg har sett på år.

Også fin å se med kjæresten!

Kos deg!

Skvatt du også av det skumle kjøleskapet? Heftig film, burde vises for alle som sysler med tanken på å prøve dop...

Ja, jeg skvatt en halvmeter opp av kinosetet! Og var helt guffen inni meg etterpå, turte nesten ikke gå hjem alene. Jeg som har sett så mange skrekkfilmer, denne gjorde sånn inntrykk på meg. Særlig fordi den var så dypt tragisk. Den moren spilte steinbra!!!

Ja, jeg skvatt en halvmeter opp av kinosetet! Og var helt guffen inni meg etterpå, turte nesten ikke gå hjem alene. Jeg som har sett så mange skrekkfilmer, denne gjorde sånn inntrykk på meg. Særlig fordi den var så dypt tragisk. Den moren spilte steinbra!!!

Ja hun var helt sinnsykt rå og overbevisende! Kult å se en film som er så god.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...