Gå til innhold

Roser eller blomster fra enga?

Anbefalte innlegg

Sett at det er sommer. Kjæresten din kommer hjem med en bukett blomster i hånda. Hva ville gjort deg mest glad - røde roser eller markblomster?

Jeg synes det er sjarmerende med selvplukkede markblomster (særlig prestekrager) som kjæresten har tatt seg tid til å plukke omstendig, istedet for å svinge innom nærmeste blomstehandel og betale dyrt for blomster som likevel dauer. Jeg er uansett takknemlig når jeg får blomster - ingen tvil om det, men det er tanken bak som teller mest...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74501-roser-eller-blomster-fra-enga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker helt i starten av forholdet med mannen min... Vi var vel ikke offisielt "sammen" enda da - og han kom med en STOR bukett blomster som han hadde plukket selv... Han ville så gjerne gi meg blomster, men alt var stengt...

Tror han fort skjønte at det var noe av det mest vellykkede han kunne funnet på... :) Det var utrolig rørende, og jeg husker det GODT!

Annonse

Grisejente , det er det du er !

Jeg gifter meg bare for hver gang jeg skal ha sex.

Men det blir jo en del skillsmisser etter hvert da!

;o)

Jeg har bare hatt sex den ene gangen. Han hadde gitt meg noe å drikke som jeg ble døsig av. Og så dro han av meg buksene bak en busk i Slottsparken. Men det var jo min feil, at jeg ikke sa nei.

Etterpå stakk han, da jeg trodde vi skulle gifte oss.

Jeg har bare hatt sex den ene gangen. Han hadde gitt meg noe å drikke som jeg ble døsig av. Og så dro han av meg buksene bak en busk i Slottsparken. Men det var jo min feil, at jeg ikke sa nei.

Etterpå stakk han, da jeg trodde vi skulle gifte oss.

*gapskratter*

Men du fikk i allefall blomster da tufsa! Og sex!

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...