Gå til innhold

Jeg har en venn som har en onkel som har en nevø som har en desperat kompis

Anbefalte innlegg

Det er jo du som må vurdere det - er du fornøyd med livet - fornøyde med dagen - fornøyd med kvelden så langt - er det noe du savner - er det noe annet du kunne tenke deg å gjøre osv.

Jeg har det bra - gjør absolutt ingenting - og det passer meg utmerket :-)

Nei, nei, ja, ja, ja. Bra.

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

21

• tigertrollet

14

• rufsetufsa

3

• punkyB

2

Mest aktive i denne tråden

Tsk.. blir bare vas likevel, når æ drikke.. rote dem bort underveis lissom.

*råflire*

Ikkje mulig??! "

Rote dem bort underveis"??

Du e ikkje helt god nei..;))

åh, no spille dem Alice Cooper med "Poison" på tvn! *rocker rundt i stua og spiller luftgitar*

*råflire*

Ikkje mulig??! "

Rote dem bort underveis"??

Du e ikkje helt god nei..;))

åh, no spille dem Alice Cooper med "Poison" på tvn! *rocker rundt i stua og spiller luftgitar*

Har aldri påstått at æ e helt god! Men det e kanskje like riktig å si at de (kvinnfolka) roter _meg_ vekk... sånn går det når dem ikke passe på!!! :-D

Alice Cooper er bra!! *lete fram Feed My Frankenstein*

Annonse

Har aldri påstått at æ e helt god! Men det e kanskje like riktig å si at de (kvinnfolka) roter _meg_ vekk... sånn går det når dem ikke passe på!!! :-D

Alice Cooper er bra!! *lete fram Feed My Frankenstein*

Det va da fælt som dåkker rote bort folk borti der.. Du får pierce pikken og gi dem ei lenke å holde fast i.

Da skal du se at du hold dæ ganske nærme ja;))

Det va da fælt som dåkker rote bort folk borti der.. Du får pierce pikken og gi dem ei lenke å holde fast i.

Da skal du se at du hold dæ ganske nærme ja;))

Pierce snabben?? Never!!!! Dessuten bruker jeg ikke snabben som kompass! Ser på øyan først, gjør æ. Og så prate. Så får man se kor det bær...

Pierce snabben?? Never!!!! Dessuten bruker jeg ikke snabben som kompass! Ser på øyan først, gjør æ. Og så prate. Så får man se kor det bær...

Høres nok ut som en mer vinnende strategi, ja:)

Og smilet! Det bør komme fra øynene og være hjertelig.

Og sjarmen! mmmm

Du får kose dæ på byen da:)

Høres nok ut som en mer vinnende strategi, ja:)

Og smilet! Det bør komme fra øynene og være hjertelig.

Og sjarmen! mmmm

Du får kose dæ på byen da:)

Ja, det nøtte ikke med all verdens plastikk-kropp hvis ikke øyan e med! :-))

*digge Ketchup Song*

Kor langt e du kommet?

*åpner den andre...

sixpacken..*

Dævven, e ikkje du dratt enda???

Æ ga opp og gikk over på cola isteden.. Det va så kjedelig å drikke uten mål og mening. No skal æ drikke cola og kaffe og røyke noe innigranskauen masse:)

*skriver med munnen full av Pringles og cola og røyk*

Dævven, e ikkje du dratt enda???

Æ ga opp og gikk over på cola isteden.. Det va så kjedelig å drikke uten mål og mening. No skal æ drikke cola og kaffe og røyke noe innigranskauen masse:)

*skriver med munnen full av Pringles og cola og røyk*

No tar en en _helt_ ny six-pack med og drar på vorspiel! også ut etterpå og kanskje nachspiel!

:-))

teik ker. *klem*

Annonse

No tar en en _helt_ ny six-pack med og drar på vorspiel! også ut etterpå og kanskje nachspiel!

:-))

teik ker. *klem*

husk å dra på vorspiel før du drar på nachspiel da,Streken.. ellers har du driti deg ut altså!!!!

*vinker*

husk å dra på vorspiel før du drar på nachspiel da,Streken.. ellers har du driti deg ut altså!!!!

*vinker*

Æ va på vorspiel.. men nachspielet gikk til ¤#@**.. jaja.. intet nytt under solen...

Æ va på vorspiel.. men nachspielet gikk til ¤#@**.. jaja.. intet nytt under solen...

Fortell, kjære..

*blafrer med øyevippene*

Hva kan egentlig gå galt? Sovnet du eller ble du totalt usjarmerende dritings? Ett av to vetttu?

;)

Fortell, kjære..

*blafrer med øyevippene*

Hva kan egentlig gå galt? Sovnet du eller ble du totalt usjarmerende dritings? Ett av to vetttu?

;)

Totalt, fullstendig, komplett usjarmerende dritings ja. Tror jeg skal bli avholds. Uansett: det skal bli lenge til neste helg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...