Gjest lillemeg_18_gutt Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Hva var galt med innlegget mitt? 0 Siter
Gjest natolars Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Det var vel sikkert for selvdestruktivt. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Innlegg som mest sannsynlig bare er tull, blir fjernet fra dette forumet. 0 Siter
abintra Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Webmaster definerer ditt innlegg å være tull. Jeg humerer litt indignert.For det er som med alt her i verden. Noe er sosialt akseptert. Politisk korrekt. Kall det hva du vil. Noe er ikke. Sensur - antar jeg ? 0 Siter
goliane Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Lillemeg Jeg tok deg på alvor og svarte deg. Du tuller vel ikke med alvorlige ting som å skade deg sjøl/begå sjølmord? Gjør du det, er det et hån mot alle seriøse brukere av dette forumet. Så til Webmaster: Er det ikke vanskelig, i sånne tilfeller, å vite hvem som er seriøse og hvem som tuller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.