Carlina Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Joda, det er her det skjer. Jeg kan med stolthet si at jeg er en DOLianer. Nå er det fred i heimen også. Kona og barn er trygt i seng, så nå sitter jeg bare og hører musikk og slapper av. Tenk alt vi går glipp av når vi sitter hjemme en fredags og lørdags kveld da. Køer i baren, slossing, spying i fanget, Serbiske Piratdrosjer og metanol på nachspiel................................................. Kanskje vi må sende DOL på båten og komme oss ut?*ler* Nei gud som jeg skal nyte denne hjemme helga...Har vært på fest to siste helgene,skal egentlig i morgen og fest to kommende helgene.... Blir for tøft for en to barns mor,så gubben må representere oss alene i morgen...Han skal være hjemme de to neste helgene!Da skal jeg først kommende fredag på pysj party hos ei venninde(bare jenter) Helga etter reiser jeg til Beitostølen med jobben på heisatur...Gleder meg masse til hotel opphold en hel helg,og spise mat uten å måtte rydde å vaske opp etter meg.. Siden jeg er blond når det gjelder geografi kan du fortelle meg nøyaktig hvor beitostølen ligger? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74524-v%C3%A6rs%C3%A5god-carlina/page/2/#findComment-372848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Nei gud som jeg skal nyte denne hjemme helga...Har vært på fest to siste helgene,skal egentlig i morgen og fest to kommende helgene.... Blir for tøft for en to barns mor,så gubben må representere oss alene i morgen...Han skal være hjemme de to neste helgene!Da skal jeg først kommende fredag på pysj party hos ei venninde(bare jenter) Helga etter reiser jeg til Beitostølen med jobben på heisatur...Gleder meg masse til hotel opphold en hel helg,og spise mat uten å måtte rydde å vaske opp etter meg.. Siden jeg er blond når det gjelder geografi kan du fortelle meg nøyaktig hvor beitostølen ligger? Jeg er ikke akkurat noen Spanjol jeg heller da.........................Lys i luggen ja, men geografi er ikke min greie. Men et sted Nord for Kragerø og Sør for namsos er vel røfft anslått.*L* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74524-v%C3%A6rs%C3%A5god-carlina/page/2/#findComment-372879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.