Gå til innhold

FU: Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

40

• tigertrollet

15

• annegunn

6

• Retz

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Sitter hjemme og slapper av med kona. Litt tv, litt nett, litt musikk.................................Ja ikke stort. Men vi har vært på farta i hele dag da, så det er vel godt å bare sitte hjemme.

Hvis du kjeder deg er det vel noe spennende du kan finne på vel? Rydde i sokkeskuffen,stramme festet på lesebrillene, Eller vask under badekaret. Der kan du finne mye spennende!*ler*

Nææmen - du har jo masse selskap her !!!??? dvs. det er jo egentlig litt dødt .... men Sør er jo her - kan jo krangle litt med han?

hehe, ja men du ser jo at så mye som jeg svarer på her inne nå -i hytt og pine egentlig.. så må jeg jo kjede meg i RL.

I kveld vel og merke.

Ellers synes jeg livet er herlig:))

Jeg kjeder meg imidlertid ikke så mye at jeg gidder å diskutere intenst frem og tilbake uten å komme fram til noe vettug;) *s*

Hva gjør du da?

Annonse

hehe, ja men du ser jo at så mye som jeg svarer på her inne nå -i hytt og pine egentlig.. så må jeg jo kjede meg i RL.

I kveld vel og merke.

Ellers synes jeg livet er herlig:))

Jeg kjeder meg imidlertid ikke så mye at jeg gidder å diskutere intenst frem og tilbake uten å komme fram til noe vettug;) *s*

Hva gjør du da?

Finner ikke noe særlig på TV'n så jeg surrer litt rundt her og ellers på nett.

Har ikke bestemt meg for om jeg er i kranglehumør eller ikke

Sitter hjemme og slapper av med kona. Litt tv, litt nett, litt musikk.................................Ja ikke stort. Men vi har vært på farta i hele dag da, så det er vel godt å bare sitte hjemme.

Hvis du kjeder deg er det vel noe spennende du kan finne på vel? Rydde i sokkeskuffen,stramme festet på lesebrillene, Eller vask under badekaret. Der kan du finne mye spennende!*ler*

Gireia - så kjedelig har jeg det ikke da at jeg gidder å rydde !!! *S*

Er kona en DOL'er også?

Sitter her og glor seff :0)

Og nå har jeg begynt på pilsen til høvdingen + at jeg fant to bokser battery i kjøleskapet. Og vet at vi har vodka...:0D

I morgen skal jeg på lunch med en slektning og GLEDER meg!

Det kan jo bli en bra kveld det da !! Bare du ikke blir i dårlig form til imorgen . Jeg håper du gleder deg og ikke 'gleder' deg til morgendagen??

Det kan jo bli en bra kveld det da !! Bare du ikke blir i dårlig form til imorgen . Jeg håper du gleder deg og ikke 'gleder' deg til morgendagen??

En kjent sak at jeg ikke tåler alkoholdunst engang...men jeg skal ingen steder i kveld så det gjør ikke noe ;0)

Jo jeg gleder meg! Har ikke sett henne på lenge og hun er kjempekoselig og veldig artig :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...