Gå til innhold

FU: Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er på Discovery kl 23?

*Liker discovery*

Jeg liker Discovery men har ikke Discovery lengre :-(((

Og hva går jeg glipp av !!??

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

40

• tigertrollet

15

• annegunn

6

• Retz

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En kjent sak at jeg ikke tåler alkoholdunst engang...men jeg skal ingen steder i kveld så det gjør ikke noe ;0)

Jo jeg gleder meg! Har ikke sett henne på lenge og hun er kjempekoselig og veldig artig :0)

Det var jo morgendagen jeg tenkte på - men det er jo lenge til.

Dere får ha en hyggelig dag !! :-)

Skrevet

Jeg liker Discovery men har ikke Discovery lengre :-(((

Og hva går jeg glipp av !!??

*Ile ned og hente avisa...*

Skal vi se...Traumer! Usj!

Ikke morro!

Myyyye mere gøy med mumier og oppdagelsesreisende :0)

Skrevet

Så den beste tiden er altså utenom sommeren !!?? *S*

Ja, nå om høsten er det veldig fint her i Las Palmas, på sydkysten er det mer brukbart hele året. Egentlig rart det skal være så stor forskjell på 5-7 mil. *håper på mye besøk* :-)

Skrevet

*Ile ned og hente avisa...*

Skal vi se...Traumer! Usj!

Ikke morro!

Myyyye mere gøy med mumier og oppdagelsesreisende :0)

jaffal oppdagelsesreisende .

Vi tar en vodka heller vi :-)

Skrevet

Ja, nå om høsten er det veldig fint her i Las Palmas, på sydkysten er det mer brukbart hele året. Egentlig rart det skal være så stor forskjell på 5-7 mil. *håper på mye besøk* :-)

Er det noen som har meldt sin ankomst??

Har aldri vært på Kanariene jeg

Skrevet

Har nettopp vært på Colosseum og sett "Signs", skal slappe av og se nyhetene og spise varm eplekake med iskrem,

Skrevet

Er det noen som har meldt sin ankomst??

Har aldri vært på Kanariene jeg

Ja det er noen, men mange bruker å hoppe på i siste liten så jeg vet aldri. Men pinnekjøttet, kålrabi og lammerullen er nå berga til jul! :-)

Ribbe har de heldigvis her nede.

Skrevet

Jeg er sliten og trøtt etter ei hektisk natt, så jeg skal snart gå og legge meg. :-)

Skrevet

Finner ikke noe særlig på TV'n så jeg surrer litt rundt her og ellers på nett.

Har ikke bestemt meg for om jeg er i kranglehumør eller ikke

Stakk og leide meg et par filmer og kjøpte maaaasse snop, så det ligger an til en bra kveld allikevel:)

Kan ikke du bli litt kranglete sånn at vi andre får litt underholdning? *provoserer punkyB*

Skrevet

Jeg er sliten og trøtt etter ei hektisk natt, så jeg skal snart gå og legge meg. :-)

Slik at du blir enda mer trøtt og sliten i morgen?

Skrevet

Har nettopp vært på Colosseum og sett "Signs", skal slappe av og se nyhetene og spise varm eplekake med iskrem,

Deilig :-)

Anbefaler du filmen? Hvem med og hva om?

Skrevet

Og hva bedrevså du natten med???

Skrevet

Stakk og leide meg et par filmer og kjøpte maaaasse snop, så det ligger an til en bra kveld allikevel:)

Kan ikke du bli litt kranglete sånn at vi andre får litt underholdning? *provoserer punkyB*

Hva pokker mener du med at jeg er kranglete da ??

*døtter trollet*

Skrevet

Traumer??!!!!! Hæ?

Ja den må du bare se ...det er fra akuttene i USA....ikke noe for sarte sjeler....annbefales

Skrevet

Slik at du blir enda mer trøtt og sliten i morgen?

Nei, slik at jeg kan bli våken, opplagt, og "ready to take off" til neste natt igjen.

Skrevet

Hva er på Discovery kl 23?

*Liker discovery*

trauma at ER...det er fra akkutt sentrene i USA...mye gørr,ikke noe for sarte sjeler....selv om jeg ikke mistenker deg for å være en..

=o)

Skrevet

Og hva bedrevså du natten med???

Næsj, diverse saker og ting. Jeg er jo ikke vant til å leve om natten, så jeg må jo ta det litt sånn gradvis.

Skrevet

Nei, slik at jeg kan bli våken, opplagt, og "ready to take off" til neste natt igjen.

Ok, ta skikkelig av neste natt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...