Gå til innhold

FU: Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

40

• tigertrollet

15

• annegunn

6

• Retz

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Sitter hjemme og slapper av med kona. Litt tv, litt nett, litt musikk.................................Ja ikke stort. Men vi har vært på farta i hele dag da, så det er vel godt å bare sitte hjemme.

Hvis du kjeder deg er det vel noe spennende du kan finne på vel? Rydde i sokkeskuffen,stramme festet på lesebrillene, Eller vask under badekaret. Der kan du finne mye spennende!*ler*

Du som er lykkelig gift er kanskje ikke enig i Oscar Wilde's utsagn:

"Bigamy is having one wife too many. Monogamy is the same"..?

:-)

Joa. Skulle egentlig jobbet, men er sykemeldt pga hoster i ett kjør osv.

Så da blir det litt tv, litt aviser, litt telefonering, litt nett, litt jordbærmuffins, litt kose&leke-med-pus, drikker Earl Grey.

Dessuten har jeg ikke røyka på ei uke!!!!! *kjempestolt*

Bare fordi jeg er sjuk, gitt!

- og snart skal jeg lese Her&Nå (hyyysssjjt, nei jeg sa ikke det nemlig, jeg kjøper da ikke slikt, jeg syns det er teit) - (men nå er jeg jo syk og da er det jo lov å drukne det sylta huet sitt i litt fordummende litteratur)

Ehm. Jo - og så skal jeg snart se videoen "Bully" regissert av Larry Clark.

Kanskje jeg må ta et par konjakker også, for helsas skyld! Sammen med resten av "Nytt på Nytt".

God kveld til deg, pønky.

Annonse

Joa. Skulle egentlig jobbet, men er sykemeldt pga hoster i ett kjør osv.

Så da blir det litt tv, litt aviser, litt telefonering, litt nett, litt jordbærmuffins, litt kose&leke-med-pus, drikker Earl Grey.

Dessuten har jeg ikke røyka på ei uke!!!!! *kjempestolt*

Bare fordi jeg er sjuk, gitt!

- og snart skal jeg lese Her&Nå (hyyysssjjt, nei jeg sa ikke det nemlig, jeg kjøper da ikke slikt, jeg syns det er teit) - (men nå er jeg jo syk og da er det jo lov å drukne det sylta huet sitt i litt fordummende litteratur)

Ehm. Jo - og så skal jeg snart se videoen "Bully" regissert av Larry Clark.

Kanskje jeg må ta et par konjakker også, for helsas skyld! Sammen med resten av "Nytt på Nytt".

God kveld til deg, pønky.

Takk skal du ha - en god kveld til deg også !!

Viktig å stelle godt med seg selv - spesielt når man er syk - ser ut som om du har den evnen. God bedring :-))

æsj - mye skal sies om Sør - han duger til å krangle med - mens du derimot virker litt for enkel altzå ..... *gjemmer seg litt bak skjermen*

Åh, den svei gitt!!

*slenger ut knyttneven*

"If you can't beat them, arrange to have them beaten"

Annonse

isj - blir ikke helt det samme når man vet man skal på jobb ..... men du overlever vel det også !! :-)

Jada , jeg gleder meg egentlig til å jobbe. Er bare redd for å begå tabber. Er fremdeles ikke helt trygg på åssen man skriver ut kvitteringer o.l på pc , kortautomaten , åssen man slår inn i kassen og bla,bla,bla..... Masse å sette seg inn i.

Gireia - så kjedelig har jeg det ikke da at jeg gidder å rydde !!! *S*

Er kona en DOL'er også?

Veeeeel....... Hun var. Da hun gikk gravid var vi ofte inne på forum for graviditet. Var medlem av Marsklubben 2000. Etter det har det ikke vært noe særlig. Men hun har nicket Lillegull om hun først er her inne.

Jada , jeg gleder meg egentlig til å jobbe. Er bare redd for å begå tabber. Er fremdeles ikke helt trygg på åssen man skriver ut kvitteringer o.l på pc , kortautomaten , åssen man slår inn i kassen og bla,bla,bla..... Masse å sette seg inn i.

Ny jobb? Hva er det du jobber med ?

Er man ny er det normalt og forventet å gjøre litt feil - det år joover etterhvert :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...