Gå til innhold

FU: Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

*boink*

faen - jeg dukka litt for sent.

Angrer du nå - hæææ?????

*gliser fornøyd*

Nope. Aldeles absolutt ikke i det hele tatt. Så vet du det.

Hvis du lager en krangletråd om et tema det er umulig å bli enige om, så skal jeg nok klare å engasjere meg nok til å irritere deg vaffal:)

*fyrer seg opp*

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

40

• tigertrollet

15

• annegunn

6

• Retz

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Veeeeel....... Hun var. Da hun gikk gravid var vi ofte inne på forum for graviditet. Var medlem av Marsklubben 2000. Etter det har det ikke vært noe særlig. Men hun har nicket Lillegull om hun først er her inne.

Da må du passe på å oppføre deg fint da ......:-))

Hyggelig med mannlige innslag her .

*gliser fornøyd*

Nope. Aldeles absolutt ikke i det hele tatt. Så vet du det.

Hvis du lager en krangletråd om et tema det er umulig å bli enige om, så skal jeg nok klare å engasjere meg nok til å irritere deg vaffal:)

*fyrer seg opp*

Nå er jeg litt opptatt med å se på Crister Sjøgren ..... hva pokker er det med han??

Ny jobb? Hva er det du jobber med ?

Er man ny er det normalt og forventet å gjøre litt feil - det år joover etterhvert :-)

Har begynt å jobbe litt på hundepensjonatet her i bygda. http://www.tunge-hundepensjonat.no Alt det praktiske går greit. (kundebehandling og hundestell o.l) men jeg er ikke helt venner med pc`n der ;-)

Venner meg nok til det. Kjekkt å jobbe med dyr ,så jeg stooortrives. Masse forskjellige hunder ,og alle muuulige typer eiere :-)

Annonse

Har begynt å jobbe litt på hundepensjonatet her i bygda. http://www.tunge-hundepensjonat.no Alt det praktiske går greit. (kundebehandling og hundestell o.l) men jeg er ikke helt venner med pc`n der ;-)

Venner meg nok til det. Kjekkt å jobbe med dyr ,så jeg stooortrives. Masse forskjellige hunder ,og alle muuulige typer eiere :-)

Du får kegge DOL i bakgrunnen så virker PC'n litt tryggere *S*

OK med en jobb hvor du driver med litt forskjellig . Dessuten er du vel glad i dyr så det passer jo bra.

Var egentlig et ganske teit spm. fra min side ja .... hehe.

Du kunne jo ha pakket kofferten i håp om å få et fristende tilbud??

Det får være grenser for optimisme...

Jeg skal til London i morgen. Billettene var riktignok et godt tilbud, men de er bestilt for en god stund siden.

Annonse

London er jo en bra by !! Ha en fin tur da! :-))

London er omtrent tusen ganger bedre enn Nord-Norge, som er målet for min jaktende samboer. Han pakker ulltøy i bakgrunnen her, mens det er meldt fint vær i London i helga...

*planlegger morgendagens utepils*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...