Gå til innhold

FU: Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

40

• tigertrollet

15

• annegunn

6

• Retz

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

London er omtrent tusen ganger bedre enn Nord-Norge, som er målet for min jaktende samboer. Han pakker ulltøy i bakgrunnen her, mens det er meldt fint vær i London i helga...

*planlegger morgendagens utepils*

Det høres ut som en bra deal - sender han til gokk og du drar til London. Du får jo shoppe litt også!

Det høres ut som en bra deal - sender han til gokk og du drar til London. Du får jo shoppe litt også!

Jepp.

Eneste aberet er at jeg tar med meg femåringen, og hun har litt kort lunte når det gjelder shopping.

Vet du forresten hvor mange puber med lekeplass jeg har lokalisert i London?

Annonse

hehe - nei - hvor mange ??

Fem i rimelig t-baneavstand fra der vi skal bo, hvorav to med innendørs klatre/sklie/ballromgreier, pluss et par til litt lenger unna. Den ene visste jeg om fra før, de andre er stort sett takket være internett.

Tror vi får nok å gjøre...

Annonse

Skrudde akkurat over på senkveld.

Du må innrette deg slik at du kan DOLe OG surfe samtidig !!

ugh. Kan du komme å snu pc-bordet mot tvn?

Det er så inn i granskauen uhåndterlig at det er lettere å plassere tvn oppå pcskjermen faktisk.

*grynter og skrur opp volumet på tvn*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...