SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Hei, Ja, det lurer jeg også på. Jeg har gått rundt i Oslo sentrum midt på natten (alle de "galne" stedene), og selv om det nok er mange ufyselige mennesker der, så har det ikke skjedd noe. Med vennlig hilsen Jeg vet ikke hvorfor jeg så noe sånt i går. Uansett, fyren som gikk 10 meter foran meg hadde ikke gjort en dritt når tre stk hoppe på han. Hadde jeg ikke hatt vett til å hjelpe han hadde han vært ille tilredt i dag, men likevel er det blitt sånn at man faktisk ikke bør hjelpe folk i byen. Det er trossalt farlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 "Du må lære deg hvordan man oppfører seg i Oslo for å overleve nattestid." Jeg har overlevd i 10 år, så det føler jeg til tider at jeg kan. "Du må aldri bråke med negere og andre utlendinger som er fler enn deg. De kan være to eller ti. De tar ikke 5 øre for å hoppe på deg og kalle deg rasist og slå deg ned eller skade deg på andre måter. Ære, vet du." Helt enig med deg. Hadde folka i natt vært nordmenn hadde jeg ikke løpt, men slott igjen selv om jeg var i mindretall. Dette fordi nordmenn ikke har faenskapenes tendens til å gå med kniv. Jeg er skeptisk til kniv og skytevåpen. "Bland deg ikke borti bråk. Skygg banen og ev ring politiet. Dette høres fryktelig kynisk ut men det er måten å overleve selv." Disse gutta driter i politiet. Politiet sto trossalt et kvartal unna. For et par år siden ble jeg og en kompis angrepet av noen negre. Han ene klenga på meg og jeg ba han dra til helvete. Han slo, og gjengen hans kom. En venninne løp opp til en politibil som sto 30 meter unna, og det eneste de gjorde var å råde oss til å LØPE FORT SOM FAEN, for de gutta der var ikke til å kødde med! Dette kom fra politiet! "Gå helst ikke alene gjennom byen om natta og still deg ikke i en taxikø uten vakt." Taxikøer har jeg aldri hatt problemer med. Her er det stort sett bare dritings nordmenn, og de bruker stort sett ikke kniv. Det å gå alene er jeg enig med deg i,spesielt om du er dame, men jeg gikk ca 300 meter alene i går, og dette var på Karl Johan. Man skulle tro denne gata var rimelig safe. "Blir du overfalt så gi dem det de vil ha uten bråk og ring politiet etterpå." Det ville jeg aldri gjort. Jeg slår og ender heller opp med juling, enn å gi en forbanna dritt til det pakket der. "Forstår godt at du blir forbannet når du ser at andre blir urettferdig behandlet men hold deg unna. Du får garantert bråk selv. Og de fleste utlendinger har kniv også jentene." Jeg vet, de fleste av dem har kniv. Men nei, man kan ikke holde seg unna når tre stk angriper en enslig person. Det går bare ikke! "Heldigvis har jeg aldri vært borti bråk selv annet enn inne på utesteder men der er det heldigvis vakter." Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har sett bråk på byen, også med kniv. Noen gater må man bare holde seg unna, f.eks. nedre del av Karl Johan. Her samles negerbermen for å sloss. Du skriver: "Jeg slår og ender heller opp med juling, enn å gi en forbanna dritt til det pakket der." Nettopp..... Og bokstavelig talt! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Du skriver: "Politiet ser dette hver helg: utlendinger på utkikk etter noen å banke eller rane. Det er -bare- utlendinger som gjør dette." *ler* Selvsagt er det "-bare-" utlendiger som gjør dette. Det skjedde ALDRI før vi fikk utlendinger til Norge. Vikingtiden var en fin stille tid, hvor alle oppførte seg pent,og husket å si takk for maten. Med vennlig hilsen Sør PS: har de ironi eller sarkasme der du kommer fra? Det er faktisk ikke noe å le av sør. Som sagt er jeg mye på byen, og det er faen ikke unntak en gang, når jeg sier at det er bare utlendinger som holder på sånn. Vi snakker om å angripe uskyldige, ikke en "fair" slosskamp her. Jeg har ALDRI i mine 10 år på byen, og jeg har som sagt vært mye ute, sett nordmenn angripe noen uskylde. En nevefight i ny og ne skjer selvsagt, men det er en viss forskjell på det og det å utlukkende være ute etter bråk på byen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 "Men hvordan du klarer å få med deg noe slikt hver gang du er ute i Oslo, skjønner jeg ikke." Tror det kommer ann på hvor du går. I går gikk jeg fra OsloS, forbi skippergata og mot Kirkegata, og her er det alltid bråk. Spør politiet i byen neste gang du går der. Det er ikke en jævla fredag eller lørdag uten at noen blir knivstukket i denne delen av byen. "Jeg er da ute til stadighet, har vært det i en årrekke, og har ennå ikke opplevd noe liknende!" Dette var ingenting, og jeg har sett langt verre ting enn dette. Jeg er for øvrig som sagt veldig lite i byen for tiden, og jeg er også imponert over at jeg den ene gangen jeg endelig er der, så opplever jeg sånt. Hei SDD, Jeg spaserer opp og ned der omtrent HVER GANG jeg er i Oslo, også fredag kveld/natt, og ingenting har skjedd meg. Basert på det du skriver i en annen tråd virker det jo som om du leter etter slosskamper?? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Du skriver: "Jeg slår og ender heller opp med juling, enn å gi en forbanna dritt til det pakket der." Nettopp..... Og bokstavelig talt! Med vennlig hilsen Den må du forklare nærmere. Er det isåfall min skyld at jeg ender opp med en kniv i ryggen? Fordi jeg forsvarer meg? Isåfall må du fortelle meg hvilken planet du befinner deg på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Hei SDD, Jeg spaserer opp og ned der omtrent HVER GANG jeg er i Oslo, også fredag kveld/natt, og ingenting har skjedd meg. Basert på det du skriver i en annen tråd virker det jo som om du leter etter slosskamper?? Med vennlig hilsen "Basert på det du skriver i en annen tråd virker det jo som om du leter etter slosskamper??" Hvor i helvete har det stått noe sånt??? Jeg gikk fra A til B i går. Det var alt, og tre stk skulle sloss. Dette når man går helt rolig opp Karl Johan. Men det er klart, jeg hjalp jo en enslig stakkar, og jeg burde kanskje heller latt de tre fortsatte der de var, altså med å grisebanke fyren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg vet ikke hvorfor jeg så noe sånt i går. Uansett, fyren som gikk 10 meter foran meg hadde ikke gjort en dritt når tre stk hoppe på han. Hadde jeg ikke hatt vett til å hjelpe han hadde han vært ille tilredt i dag, men likevel er det blitt sånn at man faktisk ikke bør hjelpe folk i byen. Det er trossalt farlig. Jeg er enig med deg at slikt er jævlig. Ikke misforstå. Men du forstår da vel at det "ikke er særlig smart" å ta del i en slik slosskamp, særlig hvis du har mistanke om at de er bevæpnet??? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 "Du må lære deg hvordan man oppfører seg i Oslo for å overleve nattestid." Jeg har overlevd i 10 år, så det føler jeg til tider at jeg kan. "Du må aldri bråke med negere og andre utlendinger som er fler enn deg. De kan være to eller ti. De tar ikke 5 øre for å hoppe på deg og kalle deg rasist og slå deg ned eller skade deg på andre måter. Ære, vet du." Helt enig med deg. Hadde folka i natt vært nordmenn hadde jeg ikke løpt, men slott igjen selv om jeg var i mindretall. Dette fordi nordmenn ikke har faenskapenes tendens til å gå med kniv. Jeg er skeptisk til kniv og skytevåpen. "Bland deg ikke borti bråk. Skygg banen og ev ring politiet. Dette høres fryktelig kynisk ut men det er måten å overleve selv." Disse gutta driter i politiet. Politiet sto trossalt et kvartal unna. For et par år siden ble jeg og en kompis angrepet av noen negre. Han ene klenga på meg og jeg ba han dra til helvete. Han slo, og gjengen hans kom. En venninne løp opp til en politibil som sto 30 meter unna, og det eneste de gjorde var å råde oss til å LØPE FORT SOM FAEN, for de gutta der var ikke til å kødde med! Dette kom fra politiet! "Gå helst ikke alene gjennom byen om natta og still deg ikke i en taxikø uten vakt." Taxikøer har jeg aldri hatt problemer med. Her er det stort sett bare dritings nordmenn, og de bruker stort sett ikke kniv. Det å gå alene er jeg enig med deg i,spesielt om du er dame, men jeg gikk ca 300 meter alene i går, og dette var på Karl Johan. Man skulle tro denne gata var rimelig safe. "Blir du overfalt så gi dem det de vil ha uten bråk og ring politiet etterpå." Det ville jeg aldri gjort. Jeg slår og ender heller opp med juling, enn å gi en forbanna dritt til det pakket der. "Forstår godt at du blir forbannet når du ser at andre blir urettferdig behandlet men hold deg unna. Du får garantert bråk selv. Og de fleste utlendinger har kniv også jentene." Jeg vet, de fleste av dem har kniv. Men nei, man kan ikke holde seg unna når tre stk angriper en enslig person. Det går bare ikke! "Heldigvis har jeg aldri vært borti bråk selv annet enn inne på utesteder men der er det heldigvis vakter." Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har sett bråk på byen, også med kniv. Noen gater må man bare holde seg unna, f.eks. nedre del av Karl Johan. Her samles negerbermen for å sloss. Jeg forstår kjempegodt at det var en kjip opplevelse. For noen år siden gikk to kamerater og jeg hjem fra byen og til Grünerløkka. Dagen etter leste vi at en mann var blitt myrdet på et av stedene vi gikk 5 minutter etter at vi hadde vært der. Dette var et tilfelle av blind vold og jeg kan bare forestille meg hva som hadde skjedd dersom jeg hadde vært alene der og da. Må si jeg ble ganske shaky etterpå. Mordet tok forresten 10 år å løse. Likevel har jeg ikke lært. Jeg går Torggata hjem alene midt på natta framfor å stå i taxikø i en time. Jeg må skjerpe meg ). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Hei Prozak, Du skriver: "Men hva når det viser seg at av 100 voldstilfeller så er 99 begått av personer med fremmedkulturell bakgrun" 1) Det viser seg faktisk at 95% av kriminalitet i Norge er begått av menn. Hvilke tiltak vil du iverksette mot gruppen "Menn" (mener da selvsagt alle menn!)? 2) Statistikken er "feil vei". Det som er relevant er selvsagt ikke hvor mange voldstilfeller er begått av "personer med fremmedkulturell bakgrunn" (1 hyper-voldelig person kunne jo vært ansvarlige for alle angrep, i teorien), men "hvor kriminell en individuell person er". Men uansett så er det grunnleggende prinsippet at "du er uskyldig til det motsatte er bevist", og det gjelder selvsagt enten anklagen er "vold", eller noe annet. Med vennlig hilsen Jeg gidder ikke engang å kommentere det derre "menne-pisset" ditt. "Men uansett så er det grunnleggende prinsippet at "du er uskyldig til det motsatte er bevist", og det gjelder selvsagt enten anklagen er "vold", eller noe annet." Selv om man ser volden utføres? Selv om man vet at gjerningsmannen går fri? Det gjør de jo stort sett. Politiet gjør ikke noe, og min oppfordring er at folk tar saken i egne hender når de havner i slike situasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei, Hvor har du det fra at jeg nekter på at "vold er et problem"? Poenget er at løsningen på problemet må ligge innefor rettsstaten, og ikke med fordømmelser av tilfeldige grupper, basert på forhistoriske ideer om hudfarge, religion eller lignende. === Sammenligningen med "menn" holder perfekt, men du vil ikke "være mer på" den fordi du er mann og/eller fordi du da selv kan se hvor tåpelig det er å gruppere folk i slike tilfeldige grupper. Med vennlig hilsen "Poenget er at løsningen på problemet må ligge innefor rettsstaten," Det er jeg selfølgelig enig i. "og ikke med fordømmelser av tilfeldige grupper, basert på forhistoriske ideer om hudfarge, religion eller lignende." Neida. Men min påstand er at den aller meste av den volden vi her snakker om utføres av folk med "ikke-nordisk" avstamming. Om det er forhistorisk, så får det være det. Men jeg står for påstanden. Og nei - du har neppe nektet på at vold er et problem. Men jeg tror du nekter på min overstående påstand. Og i så fall er det ganske enkelt snakk om at du ikke vet nok om hva som foregår i den delen av samfunnet - eller du nekter å innse det - eller du ser det rett og slett ikke. Hvem vet? Ikke jeg :-) "............" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Jeg er enig med deg at slikt er jævlig. Ikke misforstå. Men du forstår da vel at det "ikke er særlig smart" å ta del i en slik slosskamp, særlig hvis du har mistanke om at de er bevæpnet??? Med vennlig hilsen "Men du forstår da vel at det "ikke er særlig smart" å ta del i en slik slosskamp, særlig hvis du har mistanke om at de er bevæpnet???" Det var derfor jeg dro han med meg i stedet for å sloss. Men det er utrolig at du i det hele tatt presterer å kalle et OVERFALL for en slosskamp! Hvis man ikke skal blande seg inn når en enslig person er i ferd med å få juling, så lever vi i en syk verden. Jeg vet politiet sier at man ikke skal blande seg inn i sånt, da det er farlig, men man kan da for faen ikke stå å se på at en person blir regelrett overfalt uten å gjøre noe med det? Det har i hvertfall ikke jeg samvittighet til. Det burde ikke noen ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei, Hvor har du det fra at jeg nekter på at "vold er et problem"? Poenget er at løsningen på problemet må ligge innefor rettsstaten, og ikke med fordømmelser av tilfeldige grupper, basert på forhistoriske ideer om hudfarge, religion eller lignende. === Sammenligningen med "menn" holder perfekt, men du vil ikke "være mer på" den fordi du er mann og/eller fordi du da selv kan se hvor tåpelig det er å gruppere folk i slike tilfeldige grupper. Med vennlig hilsen Siden innvandringen fører med seg mer vold og kriminalitet, er det et fornuftig tiltak å hindre innvandring av disse gruppene. Vi må huske på at 97% av de såkalte asylsøkerne, ikke får innvilget asyl fordi de ikke tilfredstiller kravene. De er rene lykkejegere og svindlere og deltar i en stor industri hvor en lang verdikjede fra hjemlandet til Norge beiter store penger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Den må du forklare nærmere. Er det isåfall min skyld at jeg ender opp med en kniv i ryggen? Fordi jeg forsvarer meg? Isåfall må du fortelle meg hvilken planet du befinner deg på. Det er faktisk bedre å miste penger, mobil og smykker enn å få en kniv i ryggen. Jeg forstår også følelsen av at du må hjelpe andre når de er ille ute. Men kanskje det er lettere for jenter å stikke fra bråket enn det er for gutter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei, INGEN her er "for vold". Men med innlegg som "Det er -bare- utlendinger som gjør dette" så avsporer DU tråden fra å bekjempe vold og over på åpenbar rasisme. Jeg kan gjerne debattere hvordan redusere volden, men ikke med slike "argumenter". Med vennlig hilsen Statistikken over grov kriminalitet domineres av folk med innvandrerbakgrunn. Det har politiet dokumentert, men nå har de vel fått munnkurv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 "Du må lære deg hvordan man oppfører seg i Oslo for å overleve nattestid." Jeg har overlevd i 10 år, så det føler jeg til tider at jeg kan. "Du må aldri bråke med negere og andre utlendinger som er fler enn deg. De kan være to eller ti. De tar ikke 5 øre for å hoppe på deg og kalle deg rasist og slå deg ned eller skade deg på andre måter. Ære, vet du." Helt enig med deg. Hadde folka i natt vært nordmenn hadde jeg ikke løpt, men slott igjen selv om jeg var i mindretall. Dette fordi nordmenn ikke har faenskapenes tendens til å gå med kniv. Jeg er skeptisk til kniv og skytevåpen. "Bland deg ikke borti bråk. Skygg banen og ev ring politiet. Dette høres fryktelig kynisk ut men det er måten å overleve selv." Disse gutta driter i politiet. Politiet sto trossalt et kvartal unna. For et par år siden ble jeg og en kompis angrepet av noen negre. Han ene klenga på meg og jeg ba han dra til helvete. Han slo, og gjengen hans kom. En venninne løp opp til en politibil som sto 30 meter unna, og det eneste de gjorde var å råde oss til å LØPE FORT SOM FAEN, for de gutta der var ikke til å kødde med! Dette kom fra politiet! "Gå helst ikke alene gjennom byen om natta og still deg ikke i en taxikø uten vakt." Taxikøer har jeg aldri hatt problemer med. Her er det stort sett bare dritings nordmenn, og de bruker stort sett ikke kniv. Det å gå alene er jeg enig med deg i,spesielt om du er dame, men jeg gikk ca 300 meter alene i går, og dette var på Karl Johan. Man skulle tro denne gata var rimelig safe. "Blir du overfalt så gi dem det de vil ha uten bråk og ring politiet etterpå." Det ville jeg aldri gjort. Jeg slår og ender heller opp med juling, enn å gi en forbanna dritt til det pakket der. "Forstår godt at du blir forbannet når du ser at andre blir urettferdig behandlet men hold deg unna. Du får garantert bråk selv. Og de fleste utlendinger har kniv også jentene." Jeg vet, de fleste av dem har kniv. Men nei, man kan ikke holde seg unna når tre stk angriper en enslig person. Det går bare ikke! "Heldigvis har jeg aldri vært borti bråk selv annet enn inne på utesteder men der er det heldigvis vakter." Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har sett bråk på byen, også med kniv. Noen gater må man bare holde seg unna, f.eks. nedre del av Karl Johan. Her samles negerbermen for å sloss. Det er jo synd at nordmenn - i sin egen hovedstat - må foreta all verdens krumspring for å unngå innvandrerbermen, gå i frykt, skygge unna og opptre som de verste feiginger. Du verden hvor vi har stelt det i stand. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Det er faktisk bedre å miste penger, mobil og smykker enn å få en kniv i ryggen. Jeg forstår også følelsen av at du må hjelpe andre når de er ille ute. Men kanskje det er lettere for jenter å stikke fra bråket enn det er for gutter? "Det er faktisk bedre å miste penger, mobil og smykker enn å få en kniv i ryggen." Det er en prinsippsak. Disse gutta forstår ikke annen enn vold, og de fortjener ikke livets rett. Jeg mente det jeg skrev om "øyet" under her. Politiet vil smile og takke deg om man tar dem. De har jo ikke selv myndighet til å ta seg av dem da de sjelden tar dem på fersken. "Jeg forstår også følelsen av at du må hjelpe andre når de er ille ute. Men kanskje det er lettere for jenter å stikke fra bråket enn det er for gutter?" Før ville jeg nok sagt at det var lettere for jenter å ordne opp i sånt, da ingen vil angripe jenter, men dette gjelder ikke blant disse umenneskene og jeg forstår jenter som går. Jeg forstår ikke gutter som kan se på at en person blir angrepet, og kanskje skadet for livet om han ikke får bistand fra andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Det er jo synd at nordmenn - i sin egen hovedstat - må foreta all verdens krumspring for å unngå innvandrerbermen, gå i frykt, skygge unna og opptre som de verste feiginger. Du verden hvor vi har stelt det i stand. Og det verste er at ettersom våpen blir mer og mer vanlig, samtidig som disse grupperingene blir større og større, så tør jeg ikke å tenke på hvordan det er i hovedstaden om 10 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det er faktisk ikke noe å le av sør. Som sagt er jeg mye på byen, og det er faen ikke unntak en gang, når jeg sier at det er bare utlendinger som holder på sånn. Vi snakker om å angripe uskyldige, ikke en "fair" slosskamp her. Jeg har ALDRI i mine 10 år på byen, og jeg har som sagt vært mye ute, sett nordmenn angripe noen uskylde. En nevefight i ny og ne skjer selvsagt, men det er en viss forskjell på det og det å utlukkende være ute etter bråk på byen. Jeg har vært vitne til en del slåsskamper og blind vold i min tid som party-løve, og jeg har utelukkende sett nordmenn i aksjon. Dvs i provoserende rolle, iallefall. Seriøst, jeg mener det. Hadde jeg fulgt din tankegang hadde jeg da sagt at det var kun nordmenn som oppførte seg slik. Det sier jeg ikke. Jeg sier heller at de episodene jeg har opplevd er for få til å være representative. Selv om jeg har sett en del. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Ubehagelig det der,men jeg er enig i at du ville slippe unna med å stikke ut ett øye;) Gubben tok en som prøvde å stjele bila vår på fersken,han ble så sint at han ga en rett høyre over kjeften på fyren.. Da purken kom sto idioten og skreik at de måtte arrestere han,(gubben) for han hadde slått ut den ene fortanna og de ved siden av løsnet...Purken responderte med å si, det er vel den eneste straffen du får for hærverket ditt det!! Moralen er altså:Når myndighetene ikke kommer noen vei, må vi gjøre det sjæl;) Hvordan går det med ansiktet da kjære deg?Håper ikke du fikk skadet noe...Hvis du gjorde det får du kaste deg på flyet hjem til meg,så skal jeg pussle deg bra igjen!! =o) "Da purken kom sto idioten og skreik at de måtte arrestere han,(gubben) for han hadde slått ut den ene fortanna og de ved siden av løsnet...Purken responderte med å si, det er vel den eneste straffen du får for hærverket ditt det!!" Ja, jeg VET at politiet bare vil takke deg, da de selv er maktesløse. Ansiktet er helt ok. Litt vondt i kinnet bare, men fyren traff jo vinduet med det slaget som var hardt. Synd vinduet var for tjukt til at han slo igjennom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Sør skrev: "Gjelder denne rettigheten også alle andre, eller kun deg?" Ulv skriver: "Ingen kommentar." Med andre ord - en regel for deg, og vi andre må føye oss....?? Med vennlig hilsen Du har herved rekord i å lese memmom linjer he-he. Til o gmed "INGEN KOMMENTAR" skal tolkes ! Nei blir til ja og omvendt. Helt fantastisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74580-stikk-ut-ett-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/3/#findComment-373300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.