Gjest Bolla Pinnsvin Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Vet at jeg fra nyttår 2002 hadde krav på barnetilleg kr 17 pr barn pr dag. Var på attføring da. Aetat påsto barnetillegget var innbakt i den dagsummen som sto på utregningsskjemaet som kommer i posten en gang i måneden. Men såvidt jeg har greid å regne ut kan det ikke stemme. Nå går jeg på rehabilitering og når utregningen kom fra trygdekontoret, var barnetillegget spesifisert på egen linje. Det satte igjen igang mine tanker om at jeg er blitt syntt for noen tusenlapper. Gjelder jo to barn i åtte måneder. Så dere som får attføring fra aetat og barnetillegg: Er barnetillegget spesifisert som egen post på det skjemaet dere får tilsendt, eller er det bare ett dagbeløp? Venter spent på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74592-barnetillegget/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.