Gå til innhold

FU: Kjøper du smuglersprit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi hadde igjenn vodka fra bryluppet i fjor som vi tok siste rest av forrige helg...

Skulle nok hatt ei ny kanne med drue til å lage vodka med..

Passet egentlig jævlig dårlig med livsfarlig sprit i omløpet nå...Det blir nok polet en god stund framover ja...

Jeg kjøper inn store mengder og serverer til alle gjestene, men passer selvfølgelig på å ha en flaske eller to til meg selv. Dersom noen spør om det kan være metanol i spriten svarer jeg nei! Men når alle leker blindebukk i 10-tiden sier jeg bare :" Metanol? Jeg trodde du sa mentol!"

Annonse

Jeg kjøper inn store mengder og serverer til alle gjestene, men passer selvfølgelig på å ha en flaske eller to til meg selv. Dersom noen spør om det kan være metanol i spriten svarer jeg nei! Men når alle leker blindebukk i 10-tiden sier jeg bare :" Metanol? Jeg trodde du sa mentol!"

*knegg*

Enhver idiot takker vel nei, etter å ha lest om dette i uker.(Metanol i spriten).

Hvem vil vel daue, eller bli blind?

Jeg vet ikke helt med det å bli blind, men dersom man følger trådene her inne så virker det som om Sør har et ønske om å Daue. Jeg tros SDD og Storeulv er i ferd med å lete frem adressen.*ler*

Jeg vet ikke helt med det å bli blind, men dersom man følger trådene her inne så virker det som om Sør har et ønske om å Daue. Jeg tros SDD og Storeulv er i ferd med å lete frem adressen.*ler*

Some people are blind, they can`t see........

Dette gjelder vel for alle, tenker jeg.

Vi ser det vi opplever. Det kan være hva som helst, i dette tilfelle gjelder det diskusjonen ang.black and white....

For et språk jeg har.......

Polisen har foressten nettopp "ryddet" leiligheten lenger oppe, det var full fest, og ene døren her ute er knust.(Ikke vår, da)

De elendige ungdommene..

Enda vi bor i et rolig strøk...

P.s. Håper ikke noen klarer å spore opp min adresse..

*flirer*

Some people are blind, they can`t see........

Dette gjelder vel for alle, tenker jeg.

Vi ser det vi opplever. Det kan være hva som helst, i dette tilfelle gjelder det diskusjonen ang.black and white....

For et språk jeg har.......

Polisen har foressten nettopp "ryddet" leiligheten lenger oppe, det var full fest, og ene døren her ute er knust.(Ikke vår, da)

De elendige ungdommene..

Enda vi bor i et rolig strøk...

P.s. Håper ikke noen klarer å spore opp min adresse..

*flirer*

Ja det var vel bare sotrør og da!!!!!*ler*

Ja det var vel bare sotrør og da!!!!!*ler*

Pappa Bjørn da, du må ikke være så stygg..

Make peace, not war......

Nei, dette var norske ungdommer på sitt beste-verste!

Skulle gjerne hatt et par ord med foreldrene, som sikkert ikke aner en damned shit om hva "gullene" deres foretar seg.

Hilsen "pissed of"fra Vest.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...