Gå til innhold

fratatt retten til å bli betraktet som individer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• Dorthe

15

• Ulv I Faarikaal

13

• naiv

8

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Det var en bekymringsløs tid. Siden kom alle forpliktelsene.

Jeg fikk ikke min del da jeg ikke har barn, og ikke er gift. To av kompisene fra den gang er døde, en i selvmord og en i narko. Selv har jeg klart meg bra.

Jeg fikk ikke min del da jeg ikke har barn, og ikke er gift. To av kompisene fra den gang er døde, en i selvmord og en i narko. Selv har jeg klart meg bra.

Du behøver ikke å svare hvis du ikke vil men trives du med å være alene?

Jeg synes det er nitrist å sitte alene hjemme kveld etter kveld med fullt av unger rundt meg. De store går jo ut men minstemann sover.

Ulv I Faarikaal

Du behøver ikke å svare hvis du ikke vil men trives du med å være alene?

Jeg synes det er nitrist å sitte alene hjemme kveld etter kveld med fullt av unger rundt meg. De store går jo ut men minstemann sover.

Ja egentlig, men jeg er alltid på utkikk :-) Nå har jeg fri med lønn til nyttår. DOL er et tidtrøyte og det er alltid en grunn til at man ferdes her. Hva er din grunn ?

Ja egentlig, men jeg er alltid på utkikk :-) Nå har jeg fri med lønn til nyttår. DOL er et tidtrøyte og det er alltid en grunn til at man ferdes her. Hva er din grunn ?

Med så mange unger har jeg nesten ikke anledning å være på utkikk engang. Dessuten er jeg sikkert kjempesær etter to mislykkede menn i bakgrunnen.

Men DOL er et bra tidsfordriv. Mye bedre enn TV og bøker har jeg ikke overskudd til for tiden.

Med så mange unger har jeg nesten ikke anledning å være på utkikk engang. Dessuten er jeg sikkert kjempesær etter to mislykkede menn i bakgrunnen.

Men DOL er et bra tidsfordriv. Mye bedre enn TV og bøker har jeg ikke overskudd til for tiden.

psst. Ulven er jo singel så vidt jeg vet!!??? DU kan jo sjekke opp han

Annonse

Ulv I Faarikaal

vær kjapp,

[email protected]

Denne strengen står i fare for å bli sletta.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...