Gå til innhold

Hvorfor gjør vi kvinns det tro?

Jane

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en sånn derre "Hvorfor gjør vi ditten og datten"-sak i mailboksen min i dag. Til vanlig gidder jeg ikke å lese sånt, men siden jeg hadde lite å ta meg til, så leste jeg den, og den var _litt_ morsom. Og et spørsmål var til og med interessant:

"Hvorfor kan ikke kvinner ta på mascara uten å holde munnen åpen?"

Ja, nå kommer det sikkert svar her som: "Hah.._jeg_ åpner ikke munnen når jeg tar på mascara", men jeg tør påstå at de _fleste_ kvinner gjør det? Har jeg rett, eller har jeg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg åpner i hvert fall munnen men skal skjerpe meg å lukke den heretter.

Jeg skal også skjerpe meg. Det ser jo helt dust ut å stå der og måpe til sitt eget speilbilde. *rister på huet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slutta.

Akkurat nå.

Det er så ille å bli gjort oppmerksom på sånne rare ting, jeg sitter jo for f*** å gaper foren pc'n, bare for å sjekke om jeg gjør det eller ikke.

Men nå har jeg slutta og skal _aldri_ åpne munnen mer.

I alle fall ikke når jeg tar på meg mascara...

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for at vi strekker maska i dyp konsentrasjon...

Mascara'n må være perfekt og det er vanskelig å male hver eneste vipp i hjørnene uten å strekke rynkene,hvilket vi gjør ved å gape!!

Jeg ser gjerne ut som en idiot under påføring,enn dårlig på klattet mascara....He he he

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm gjør jeg det? Ikke noe jeg har lagt merke til. Men gjør det sikkert siden du sier det :D

Men hvorfor åpner man munnen når man skal gi barna noe å spise f.eks på en skje? Og lukker den når ungene har fått skjea i munnen? Har t.o.m sett de som har slikket seg på munnen etterpå også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man _forsøker_ å strekke ut skinnet over kinnbeina for å ikke så lett komme borti med mascaraen.

Gjentatte forsøk har vist at dette stort sett er bortkastet, det er ikke store forskjellen på åpen og lukket munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det har jeg sett ja.

Men se på måten de tenner en fyrstikk: 90% av kvinner stryker den fra seg. Menn stryker mot seg. Ikke tvil hva som er mest fornuftig. Også hvis vi vrir opp en klut, menn og kvinner vrir hver sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpner faktisk ikke munnen når jeg tar på mascara, men jeg har lagt merke til at mange andre gjør det. Det ser ganske dumt ut egentlig. :-)

Jeg gaper ikke ;-) Det faller seg bare naturlig. Dessuten er det aldri noen som ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm gjør jeg det? Ikke noe jeg har lagt merke til. Men gjør det sikkert siden du sier det :D

Men hvorfor åpner man munnen når man skal gi barna noe å spise f.eks på en skje? Og lukker den når ungene har fått skjea i munnen? Har t.o.m sett de som har slikket seg på munnen etterpå også:D

Fordi barna aper, vel. De gjør som deg. Inntil en viss alder, da gjør de som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan nok hende jeg gaper, ja. Det skal jeg prøve å legge merke til i morra tidlig :o)

Men en annen ting jeg har funnet ut som lønner seg når man skal ha på mascara, det er å åpne øynene. Da blir det mye finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...