Jane Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg fikk en sånn derre "Hvorfor gjør vi ditten og datten"-sak i mailboksen min i dag. Til vanlig gidder jeg ikke å lese sånt, men siden jeg hadde lite å ta meg til, så leste jeg den, og den var _litt_ morsom. Og et spørsmål var til og med interessant: "Hvorfor kan ikke kvinner ta på mascara uten å holde munnen åpen?" Ja, nå kommer det sikkert svar her som: "Hah.._jeg_ åpner ikke munnen når jeg tar på mascara", men jeg tør påstå at de _fleste_ kvinner gjør det? Har jeg rett, eller har jeg rett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg åpner i hvert fall munnen men skal skjerpe meg å lukke den heretter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Jeg åpner i hvert fall munnen men skal skjerpe meg å lukke den heretter. Jeg skal også skjerpe meg. Det ser jo helt dust ut å stå der og måpe til sitt eget speilbilde. *rister på huet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tie Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg har slutta. Akkurat nå. Det er så ille å bli gjort oppmerksom på sånne rare ting, jeg sitter jo for f*** å gaper foren pc'n, bare for å sjekke om jeg gjør det eller ikke. Men nå har jeg slutta og skal _aldri_ åpne munnen mer. I alle fall ikke når jeg tar på meg mascara... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det er for at vi strekker maska i dyp konsentrasjon... Mascara'n må være perfekt og det er vanskelig å male hver eneste vipp i hjørnene uten å strekke rynkene,hvilket vi gjør ved å gape!! Jeg ser gjerne ut som en idiot under påføring,enn dårlig på klattet mascara....He he he =o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Åhh, ikke verre? Bruker ikke mascara jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Faktisk så testet jeg det nå. Jeg sperrer bare øynene opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Må konsentrere meg om mascara-leggingen, derfor den åpne munnen. Kan jo heller stikke tunga ut ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Åhh, ikke verre? Bruker ikke mascara jeg Nei, men _hvis_ du hadde gjort det, double, så hadde du nok stått der og gapa du også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg åpner faktisk ikke munnen når jeg tar på mascara, men jeg har lagt merke til at mange andre gjør det. Det ser ganske dumt ut egentlig. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hmm gjør jeg det? Ikke noe jeg har lagt merke til. Men gjør det sikkert siden du sier det Men hvorfor åpner man munnen når man skal gi barna noe å spise f.eks på en skje? Og lukker den når ungene har fått skjea i munnen? Har t.o.m sett de som har slikket seg på munnen etterpå også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Man _forsøker_ å strekke ut skinnet over kinnbeina for å ikke så lett komme borti med mascaraen. Gjentatte forsøk har vist at dette stort sett er bortkastet, det er ikke store forskjellen på åpen og lukket munn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Nei, men _hvis_ du hadde gjort det, double, så hadde du nok stått der og gapa du også. Pøh.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Det har jeg sett ja. Men se på måten de tenner en fyrstikk: 90% av kvinner stryker den fra seg. Menn stryker mot seg. Ikke tvil hva som er mest fornuftig. Også hvis vi vrir opp en klut, menn og kvinner vrir hver sin vei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Joda, jeg gjør det, jeg også...sannsynligvis for å konsentrere meg maksimalt (forfengeligheten lenge leve, vet du ;-) )... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg åpner faktisk ikke munnen når jeg tar på mascara, men jeg har lagt merke til at mange andre gjør det. Det ser ganske dumt ut egentlig. :-) Jeg gaper ikke ;-) Det faller seg bare naturlig. Dessuten er det aldri noen som ser det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Enkelt: For å strekke ut ansiktet slik at mascaraen ikke smitter av på rynker og andre uhumskheter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg har det, ja. Hva var de andre spm da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hmm gjør jeg det? Ikke noe jeg har lagt merke til. Men gjør det sikkert siden du sier det Men hvorfor åpner man munnen når man skal gi barna noe å spise f.eks på en skje? Og lukker den når ungene har fått skjea i munnen? Har t.o.m sett de som har slikket seg på munnen etterpå også Fordi barna aper, vel. De gjør som deg. Inntil en viss alder, da gjør de som de vil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Tja, det kan nok hende jeg gaper, ja. Det skal jeg prøve å legge merke til i morra tidlig ) Men en annen ting jeg har funnet ut som lønner seg når man skal ha på mascara, det er å åpne øynene. Da blir det mye finere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.