millymollymandy Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Hvilket slektskap er det mellom kronprins Haakon og svenskekongen? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Det er vel ikke noe direkte. Jeg tro faren til svenskekongen var fetteren til faren til Sven O Høyby. 0 Siter
millymollymandy Skrevet 28. september 2002 Forfatter Skrevet 28. september 2002 Det er vel ikke noe direkte. Jeg tro faren til svenskekongen var fetteren til faren til Sven O Høyby. Ikke tull a'! De er enten tremenninger, firmenninger eller femmenninger! Dette gjelder en konkurranse - så jeg vi lfaktisk gjerne vite riktig svar (selv om jeg faktisk gir F i hele kongehuset...). 0 Siter
fresja Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Har nettopp svart på "Tore på Sporet" konkurransen. De er firmenninger. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Skjønner ikke helt hvorfor jeg klikket meg inn på en link kalt "dere som vet så mye"... *rister på hodet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.