Gå til innhold

Rimelig og ok overnatting i Sverige

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøre fra Mjøsområdet til Hamburg snart. Familien består bl.a. av en baby. Derfor må vi ta turen stykkevis og delt. Ferje er av ulike grunner uaktuelt.

Kan noen gi meg et tips til et rimelig og greit sted der vi kan overnatte ett eller annet sted mellom Oslo og Malmø? Helst nærmere Malmø enn Oslo!

Hotell, ungdomsherberge... hva som helst. Det må bare være greit å finne, ikke koste alt for mye (maks 500 pr natt) og være rent og greit ellers.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74663-rimelig-og-ok-overnatting-i-sverige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har du forsåvidt rett i! Men det blir en jævlig lang omvei å kjøre via Finland....

Ja, men så har de Mummitrollet da........................Jeg tror det nesten hadde vært verdt det. Mummitroll samt at man slipper svensker. Det er jo f.eks derfor alle fisker i hele verden har finner i stedet for svensker.

Der er det rimelig, og bra. har vært der flere ganger. Dere kan bestille et familierom som dere får for dere selv.

Jeg overnatter i det hele tatt mye på ungdomsherberger/vandrerhjem, - man kan til og med få enkeltrom endel steder - og det er rimelig og helt allreit.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...