Gå til innhold

Har sett mange dumme forum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Du er god :o) Du gir samme beskjeden til andre som du selv fikk av Lionn

Nå vet jeg ikke hvilken beskjed du tenker på. Har fått så mange av Lionn. Men om du ikke liker deg på mingle så trenger du vel ikke være der? Personlig er jeg ikke like mye på mingle som i starten.

Jeg synes kie har gjort en flott jobb der. Og jada noen av trådene på mingle kan være teite, på samme måte som noen av tråden på dol kan være teite.

Gjest herrejemini

Nå vet jeg ikke hvilken beskjed du tenker på. Har fått så mange av Lionn. Men om du ikke liker deg på mingle så trenger du vel ikke være der? Personlig er jeg ikke like mye på mingle som i starten.

Jeg synes kie har gjort en flott jobb der. Og jada noen av trådene på mingle kan være teite, på samme måte som noen av tråden på dol kan være teite.

Sitet fra deg 25.9

"Nei mingle er ikke så morsom og det er ikke så mye fart der. Det blir vel mest ett tidsfordriv "

Lions svar til deg ;

Om du ikke liker deg der inne, er det fint om du forlater åstedet.

Sitet fra deg 25.9

"Nei mingle er ikke så morsom og det er ikke så mye fart der. Det blir vel mest ett tidsfordriv "

Lions svar til deg ;

Takk for sitaten. Lionn har sagt så mye at det er ikke enkelt å holde styr på alt.

Men i alle fall herrejemin, selv om Mingle ikke bestandig er like morsomt og like mye fart i så betyr det vel ikke at jeg ikke liker meg der?

Jeg synes dol er svært så kjedelig akkurat nå og bruker det som tidsfordriv. Men vet det går svært mye i perioder. Jeg liker mange av personene som er på mingle, derfor fortsetter jeg å være der. Men hvor lenge jeg blir værende der, vil kun tiden vise.

Sitet fra deg 25.9

Lions svar til deg ;

Jammen er du engasjert i dette dumme forumet.

*ler oppgitt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...