Gå til innhold

Opp og hopp lathanser!!

Carlina

Anbefalte innlegg

Det er da for galt at ett god natt innlegg skal lyse som siste innlegg en søndags morgen!!

Hva skal dere gjøre i dag da folkens?

Jeg skal ta med meg barna ut i tolv tiden på besøksrunde til noen av mine single venner, som har vært hjemme i hele helga og som nå er sugen på å see folk...Kl fem skal hele familien til min mor å få servert klubb og duppe..nam nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

15

• Retz

12

• Amiga

11

• tigertrollet

8

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Hva er det du maser med ? Alltid skal folk som står tidlig opp utgi seg for å være bedre enn alle andre. Også de som har en katt føler seg bedre enn andre, man er dyrekjær liksom. Når de både står tidlig opp OG har katt, da blir de virkelig overlegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du maser med ? Alltid skal folk som står tidlig opp utgi seg for å være bedre enn alle andre. Også de som har en katt føler seg bedre enn andre, man er dyrekjær liksom. Når de både står tidlig opp OG har katt, da blir de virkelig overlegne.

Hah....enda en tittel endrer...pass deg så ikke sør kommer og tar deg!!!!

Hva annet kan man gjøre når gubben kommer hjem fra fest kl ni og vekker hele huset i sin iver over å fortelle hvor mye jeg var savnet......

For ikke å snakke om den unevnelige dunsten som jager opp en stakkars sjel når han begynner å snorke *sukk*

hvis du kommer og passer min tre søte små englebarn kan jeg gjerne legge meg!Når kommer du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg lage fløtegratinerte poteter og marinert kalvekjøtt. Jeg skal selvfølgelig trene siden jeg ikke gjorde det i går og resten er ikke planlagt.

Ha en fin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg lage fløtegratinerte poteter og marinert kalvekjøtt. Jeg skal selvfølgelig trene siden jeg ikke gjorde det i går og resten er ikke planlagt.

Ha en fin dag! :-)

Du også Amiga!

Heldigrisen som sitter under palmene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva annet kan man gjøre når gubben kommer hjem fra fest kl ni og vekker hele huset i sin iver over å fortelle hvor mye jeg var savnet......

For ikke å snakke om den unevnelige dunsten som jager opp en stakkars sjel når han begynner å snorke *sukk*

hvis du kommer og passer min tre søte små englebarn kan jeg gjerne legge meg!Når kommer du???

Æsj barnevakt ? Nei.

Kan jeg bruke glassfiberteip og teipe dem fast til en stol hver ?

Jeg er glad i barn, men alt med måte. Bytte bleier er ikke min greie, klarer ikke holde pusten så lenge. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Hopper*

Jeg er barnefri fram til klokka 18, og har planene klare. Surre rundt på nettet, lage middag som _må_ være svelga og fordøyd før kl 14.30.

Kl 14.30: Se Aitor Gonzales utklasse Roberto Heras på tempoetappa i Vuelta'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hopper*

Jeg er barnefri fram til klokka 18, og har planene klare. Surre rundt på nettet, lage middag som _må_ være svelga og fordøyd før kl 14.30.

Kl 14.30: Se Aitor Gonzales utklasse Roberto Heras på tempoetappa i Vuelta'n.

Er det en viktig etappe?

Går filmen i vasken sånn som i går tro..... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Greit å endre titler når man bare legger til noe etter, lettere å se hva det handler om, nå var ikke dette så godt eksempel, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en viktig etappe?

Går filmen i vasken sånn som i går tro..... ?

Det er en jævlig viktig etappe! Siste etappa og alt skal avgjøres. Heras leder sammenlagt med 1,08 min på Gonzales, men Gonzales er _mye_ bedre på tempo enn Heras.

Dette blir uutholdelig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en jævlig viktig etappe! Siste etappa og alt skal avgjøres. Heras leder sammenlagt med 1,08 min på Gonzales, men Gonzales er _mye_ bedre på tempo enn Heras.

Dette blir uutholdelig spennende!

*punkterer sykkelhjulet hans*

;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, etter en herlig natt med opprydding, massasje og nytelser er jeg i ganske godt humør, klar til rydding, pakking og matlagning:-))

Ønsker dere alle en fin dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, etter en herlig natt med opprydding, massasje og nytelser er jeg i ganske godt humør, klar til rydding, pakking og matlagning:-))

Ønsker dere alle en fin dag....

Ha en flott dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli alvorlig hønemangel i nabolaget her. Av en eller annen grunn.

Hadde nabo med hane her, det var et mareritt. En natt tok reven den.... *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...