Gå til innhold

Hvorfor gjør vi ikke sånn i Norge?

Anbefalte innlegg

Hei Carlina,

Du skriver: "Gå en tur nedover trådene dine så finner du nok en skrive feil eller to.....vil nok tro ditt statsborgerskap forsvant i samme slengen som mitt!!:)"

Helt sikkert, men jeg forfekter jo ikke at statsborgerskapet skal avhenge av norsk-kunnskaper! :-)

Dessuten har jeg bodd 20 år i utlandet (Latin-Amerika, Afrika, Europa) og reist rundt i Asia i tillegg.

====

Du skriver: "Da regner jeg med du tenker på Oss alle som gidder å diskutere innvandring med deg?"

Det er interessant å observere hvem som kritiserer innvandrerenes "kultur og tradisjon", samtidig som de selv forfekter brudd på menneskerettighetene og dødsstraff som er vanlig i enkelte land hvor innvandrere kommer fra!

Med vennlig hilsen

.

Fortsetter under...

eg siterer J.R.R.Tolkien, han lar karakteren Gandalf sei følgende i Ringenes Herre:

"Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out death in judgement. For even the very wise cannot see all ends."

Nei.

Jeg påpeker at hvis vi skulle innføre et "øye for øye" prinsipp generelt, så ville "hele verden" bli blind.

Det er egentlig interessant hvordan de som skriver mest "mot innvandrere" tilsynelatende er mest positive til det iranske/afghanske rettssystemet...

Med vennlig hilsen

De er skap-muslimer. Har bare ikke stått frem enda.. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...