Gå til innhold

sigvart dagsland og prinsessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjør det nok. Prinsessa er beskyttet av sin tittel, selv om hun liker å tro at hun driver business som folk flest.

Det er eneste grunnen til at den dama kan ta betalt for det hun gjør. Det er kvalmt.

Sigvart Dagsland har bevist sine talenter. Derfor skuffer det meg at han inngikk et samarbeid med medieprinsessa. Æsj!

Annonse

Prinsessen eier ikke sangstemme etter min mening!

Hvorfor synger ikke Dagsland sammen med kona si på dette istedet for prinsessa,kona har jo en flott sangstemme.Det må være rart for kona hans og sende han på sangturne med ei som ikke eier sangstemme,mens hun med sin flotte stemme sitter hjemme og er ikke "bra nok"!Nei det hele handler nok bare om penger og PR.Mertha hadde ikke fått ett eneste oppdrag om hun ikke hadde hatt prinsessetittel.

Hvorfor synger ikke Dagsland sammen med kona si på dette istedet for prinsessa,kona har jo en flott sangstemme.Det må være rart for kona hans og sende han på sangturne med ei som ikke eier sangstemme,mens hun med sin flotte stemme sitter hjemme og er ikke "bra nok"!Nei det hele handler nok bare om penger og PR.Mertha hadde ikke fått ett eneste oppdrag om hun ikke hadde hatt prinsessetittel.

Gi deg, da! :)

Karoline Krüger sitter nok ikke hjemme og venter mens Sigvart er på jobb, eller synes "det er rart å sende ham på turné" med andre. Hun har jo sin egen karrière å ta vare på - de er jo profesjonelle, da! Det hadde vært rarere om de alltid måtte opptre sammen fordi de var gift?! Det har garantert ikke noe å gjøre med at hun "ikke har bra nok stemme"!

Uansett er vel dette Oslo Gospel Choir sitt initiativ - ikke Sigvart Dagsland sitt? At de tjener penger på å ha med prinsessa er det vel uansett ingen som tviler på?

Det gjør det nok. Prinsessa er beskyttet av sin tittel, selv om hun liker å tro at hun driver business som folk flest.

Det er eneste grunnen til at den dama kan ta betalt for det hun gjør. Det er kvalmt.

Sigvart Dagsland har bevist sine talenter. Derfor skuffer det meg at han inngikk et samarbeid med medieprinsessa. Æsj!

Han inngikk vel et sammarbeid med Oslo Gospel Choir. En del av pengene går nok til Strømmestiftelsen ,og det er bra.

Sigvart har en flott stemme, og Mææærtha en flott tittel. Slik blir det penger av. Sånn er det bare :-)

Gjest Jalla jalla

I protest mot prinsesse-kommersialiseringa skal ikke jeg se denne konserten. Det er helt sikkert.

Har bestandig likt Märtha, men nå synes jeg etterhvert at hun ligner en bortskjemt overklasse-jentunge.

Hun har aldri levd et vanlig liv, med vanlige menneskers bekymringer for økonomi, utdannelse osv, så hun vet ikke hva hun snakker om.

Klare seg selv, hun og Ari, jeg ler meg ihjel. Uten hjelp fra pappa kongen måtte de nok senke levestandarden ganske nær oss 'folkelige'.

Det er fordeler og ulemper med å være kongelig.

Det er fordeler og ulemper med å være en vanlig mann i gata. Nytter ikke å sutre samme hvor du er født.

Gjest passliteit

Gi deg, da! :)

Karoline Krüger sitter nok ikke hjemme og venter mens Sigvart er på jobb, eller synes "det er rart å sende ham på turné" med andre. Hun har jo sin egen karrière å ta vare på - de er jo profesjonelle, da! Det hadde vært rarere om de alltid måtte opptre sammen fordi de var gift?! Det har garantert ikke noe å gjøre med at hun "ikke har bra nok stemme"!

Uansett er vel dette Oslo Gospel Choir sitt initiativ - ikke Sigvart Dagsland sitt? At de tjener penger på å ha med prinsessa er det vel uansett ingen som tviler på?

Neida,var ikke derfor jeg skrev dette.Selvfølgelig har kona hans egen karriere,og har ikke problemer med og "sende" han med andre.Men det må være latterlig for henne at mannen hennes som har flott stemme må synge sammen med den kua(prinsessa) av en sanger ; )

Og jadda, det er sikkert gospelkoret som har tatt initiativet til samarbeidet,og de gjør det selvfølgelig for og få ekstra pr/selge bra.Og det er helt greit det,men alikevel passelig dumt når hun har _så_ dårlig sangstemme,bare en tittel som kan skinne på cd-coveret....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...