Gå til innhold

å besøke mannlig kollega

Anbefalte innlegg

Gjest helst anonym nå...

Jeg er samboer og har ett barn med en mann som er mye borte i jobbsammenheng. Nå har jeg blitt kjent med en ny kollega av meg (mannlig, vi er i 20 årene begge to), og han lurte på om jeg ville komme på besøk en dag. Det har jeg lyst til, men hvordan kommer mannen min til å reagere hvis jeg besøker han tror dere??? Hva sier andre om dette her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74717-%C3%A5-bes%C3%B8ke-mannlig-kollega/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjenner ikke verken deg eller mannen din, så hva som passer for dere vet du vel bare selv.

Du sier ikke noe om du tror denne kollegaen er forelsket i deg, eller om du har et godt øye til han. Arbeidsplassen og treningsstudioet er de nye sjekkestedene vet du!

Selv har jeg dårlig erfaring med det å 'være bare venner' med det annet kjønn. På et eller annet tidspunkt kommer det følelser til overflaten som har med fysisk tiltrekning å gjøre.

Har opplevd at noen jeg trodde var 'bare en venn' plutselig gjør tilnærmelser, og det er ekkelt. Bedre å ikke sette seg selv i den situasjonen.

Ville DU godta at din mann besøkte en kvinelig kollega på tomannshånd i hennes hjem? Det er nok det viktigste spørsmålet!

Hold deg unna denne fyren du,han kan for alt du vet være av den typen som lurer deg inn på tomannshånd,for etterpå og sette ut rykter om ting som dere "angivelig" har gjort.Husk,du har ingen vitner på at du ikke har gjort noe galt,bare ditt ord mot hans,så dette er dødfødt!Mannfolk har en viss tendens til og skryte på seg ting vet du,en fjær blir fort til fem høns.Så er du smart,hold deg hjemme!!!!

Hvorfor vil du besøke kollegaen?

Er det totalt helt sikkert at det bare er et vennskap fra begges side?

Tviler på det derfor du stiller dette spørsmålet her. Det virker som du skjønner at du beveger deg inn på noe du kanskje ikke burde, og derfor "ber" om tillatelse..

Hvis det kun er vennskapelig kollegaforhold skjønner jeg ikke problemet.

:-)

Annonse

Når du lurer her, så antar jeg at det er grunn til å tro at det kan misforstås av andre, eller at du er usikker på hans (elle dine) ønsker.

Jeg har gode mannlige kolleager, men skal jeg ha kontakt med disse utenom arbeidstid, ville jeg enten gjort det sammen med andre kollegaer, eller f. eks invitert ham hjem til oss når mannen min også var hjemme. Ihvertfall til vennskapet var etablert, og jeg var helt sikker på at det ikke var noe mer enn et godt kolegialt vennskap.

Så de første gangene ville jeg truffet ham sammen med mannen din, og sammen med andre kollegaer.

Selvsagt har man lov til å ha nære guttevenner / venner av motsatt kjønn, men ved etableringen av nye slike vennskap kan man godt være litt forsiktig og taktfull, for å unngå at noen blir lei seg, misforstått eller ryktespredning.

Selv om mannen din reiser en del, behøver du ikke å besøke kollegaen din når mannen din ikke har anledning til å være med.

Jeg synes det er hyggelig at jeg er venn med min manns venner og venninner og omvendt, selv om vi selvsagt treffer våre venner uten hverandre også.

Her er det ugler i mosen. Kanskje ikke fra din kollegas side, men fra din - ellers ville du ikke spurt, sant? Dessuten kan du vel spørre samboeren din? For du vil vel ikke snik-besøke en mann bak ryggen hans, uansett hvor 'uskyldig' besøket er i utgangspunktet?

Gjest anonymusis

det må da kunne gå an å ha en mannlig venn også vell! Går ut ifra at du ikke har noen skumle baktanker med denne kollegaen din...?

Nei, såpass må dere jo kunne stole på hverandre hvis ikke er det ikke noe poeng.

Besøk ham du, ikke si noe til samboeren, det blir bare bråk. Finner dere tonen er det du som har styringen:-)) Alltid spennende med nye utfordringer.....

Besøk ham du, ikke si noe til samboeren, det blir bare bråk. Finner dere tonen er det du som har styringen:-)) Alltid spennende med nye utfordringer.....

Ja,hvis du er skikkelig iq-brems så følger du "anonymusis" sitt forsslag....

Er du glad i mannen/sambon din så holder du deg selvfølgelig hjemme,eller besøker denne kisen kun sammen med din mann,aldri alene!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...