Gjest sjong Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Fikk i dag en sms. Men istedenfor bokstava var det bare masse rare tegn. Sånn type tegn som man kan få i mail av og til. Feks. AjiKñM§eA osv... Er det noen måte jeg kan tolke detta på? Mld kom fra en spesiell fyr, så sku likt å vite hva som sto! 0 Siter
Gjest var det denne Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Vis sted uatm Ang elp Åsse X Girl ese ogs Kr i vevan Sker 0 Siter
Gjest sjong Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Vis sted uatm Ang elp Åsse X Girl ese ogs Kr i vevan Sker Nå skjønner jeg nok ikke helt hva du mener... 0 Siter
birdie Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Det var rett og slett en bildemelding, og så har du så ussel telefon at du ikke kan ta i mot slike - dermed ser du bare koden. Pilutta deg, eller noe sånt. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Det var rett og slett en bildemelding, og så har du så ussel telefon at du ikke kan ta i mot slike - dermed ser du bare koden. Pilutta deg, eller noe sånt. pilutta?? 0 Siter
Gjest sjong Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Det var rett og slett en bildemelding, og så har du så ussel telefon at du ikke kan ta i mot slike - dermed ser du bare koden. Pilutta deg, eller noe sånt. Tror egentlig ikke det var det som var grunnen. Har Nokia 3410, dessuten var meldingen 2/3.. Men skulle likt å vite hva som stod! Argh 0 Siter
birdie Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 pilutta?? Pippi? Eller var det Saltkråkan? *roter i barndommens minneavdeling* 0 Siter
birdie Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Tror egentlig ikke det var det som var grunnen. Har Nokia 3410, dessuten var meldingen 2/3.. Men skulle likt å vite hva som stod! Argh Hmm.. det må jo i alle fall ha skjedd en kodefeil eller noe, da? Kan du ikke be ham sende den på ny, da? Flaut? ;o) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Pippi? Eller var det Saltkråkan? *roter i barndommens minneavdeling* jul i skomakergata??? *datt av lasset* 0 Siter
birdie Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 jul i skomakergata??? *datt av lasset* Marikken, var det! http://hem.passagen.se/malinochjulia/Sangtexter/pilutta.htm 0 Siter
Apostrof Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Pippi? Eller var det Saltkråkan? *roter i barndommens minneavdeling* Lisabet, søstera til madikken sa det. "Jag har en erta i nesan. Piluttan dej." 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Lisabet, søstera til madikken sa det. "Jag har en erta i nesan. Piluttan dej." takk!! nå fikk jeg ro i sjelen 0 Siter
Apostrof Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 takk!! nå fikk jeg ro i sjelen Det var da enda godt. Regnet med at nattesøvnen var i fare. :-))))) Mye unyttig informasjon man går rundt og husker gitt. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Det var da enda godt. Regnet med at nattesøvnen var i fare. :-))))) Mye unyttig informasjon man går rundt og husker gitt. takk for at du er så forståelsesfull. Slike ting kan nemlig irritere meg hemningsløst!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Marikken, var det! http://hem.passagen.se/malinochjulia/Sangtexter/pilutta.htm *nynner og mimrer* 0 Siter
monass Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Marikken, var det! http://hem.passagen.se/malinochjulia/Sangtexter/pilutta.htm Må bare få komme med liten kommentar til Pilutta.... Astrid Lindgren brukte det også i "Draken med de røde øynene". Der "bror min" sa at hvis draken skulle være så survete, skulle han ikke få så mye som en lysestump mer. Pilutta, pilutta! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.