Gjest bekymret barnebarn Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hei! Min bestefar lider av parkinsons sykdom, og han er svært plaget med trekninger i beina. Disse er så plagsomme at han må opp å gå for at det skal gi seg. Etter en liten stund kommer de igjen. Dette går i perioder på dagen, oger ikke like ille hele tiden, men likevel svært plagsomt for min bestefar. Vi har kontaktet flere leger, men ingen ser ut til å ha noen løsning på dette... Jeg lurer derfor på om noen av dere har noe erfaring med slike symptomer/problemer? Jeg så i et helsekost-blad at de hadde noen tabletter mot kramper/trekninger i beina, og tenkte kanskje det var verdt et forsøk, men bestefar står på ganske mye medisiner, så jeg vet ikke helt om de kan kombineres med disse tablettene? Noen som vet om det er skadelig med magnesiumtilskudd? Håper noen har noen gode ideer angående dette.. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74770-trekninger-i-beina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.