Gå til innhold

Forslag ønskes.Har tantebarn på sykehus...

Anbefalte innlegg

...og har selv et stort ønske om å finne på noe som virkelig kan lyse opp dagen hennes.

Hu er ei jente på 7 år.Hu er tøff for alderen,en skikkelig "guttejente",akkurat som tanta si ;o) Liker ting med fart i,og humor.

Selv om hu er lik meg,også som meg når jeg var lita,kan jeg ikke komme på noe i farten.At det går an,-jeg som bestandig har hatt så god fantasi ;o)

Prestasjonsagnst muligens *s*

Hu ligger inne pga boreliaviruset.(Som kommer av flåttbitt) Har lammelser i ansiktet og får intravenøst opptil fire ganger daglig.Formen er ganske god,og hun får perm fra sykehuset innimellom for å finne på ting.

Er det noen som kan hjelpe en tante i nød,og med akkutt dårlig fantasi ?(kino,shopping,kafè er allerede oppbrukt. Svømme får hu ikke)

Kom igjen! :-)

Fortsetter under...

Låne fuglebok å gå i skogen og se. (sannsynligvis ser dere ikke en fugle-jævel men...)

eller; rulleskøyter (hvis du har mye penger). Fordrer at oxo tante Nemi slenger på seg et par! :-)

Fuglebok...tja..tjo.. ;o)

Rulleskøyter har både tantungen og tante Nemi :-)

Fuglebok...tja..tjo.. ;o)

Rulleskøyter har både tantungen og tante Nemi :-)

Vet ikke hvor du bor, men kan dere ikke gå ut i naturen da? Hvis hun ligger på sykehus så må jo det være befriende. Er godt både for kropp & sjel.

I allefall mye bedre enn å sitte inne på en cafe.

Annonse

Vet ikke hvor du bor, men kan dere ikke gå ut i naturen da? Hvis hun ligger på sykehus så må jo det være befriende. Er godt både for kropp & sjel.

I allefall mye bedre enn å sitte inne på en cafe.

Vi bor i utkanten av Trondheim,dvs,nesten i skogen.

Det er fint å gå der,men jenta er ikke klar for noe fysiske anstrengelser,så det drøyer vi litt med.For litt krefter går jo med.

Vi får ta igjen den biten etterpå tenker jeg :)

Vi bor i utkanten av Trondheim,dvs,nesten i skogen.

Det er fint å gå der,men jenta er ikke klar for noe fysiske anstrengelser,så det drøyer vi litt med.For litt krefter går jo med.

Vi får ta igjen den biten etterpå tenker jeg :)

Lån en bæremeis.. :-)

Kjenner du noen som kan komme og være klovn? Eller kanskje tryllekunstner? Kanskje en som kan ta med et instrument og spille og synge sammen med henne?

Det der satt jeg og diskuterte med sambo før i kveld.Hvor får man tak i slike? Forelslo at han kunne stille opp,for han er jo en klovn i seg selv,men næhh... ;o)

Men du tar på deg jobben du,ser jeg? :-)

Det der satt jeg og diskuterte med sambo før i kveld.Hvor får man tak i slike? Forelslo at han kunne stille opp,for han er jo en klovn i seg selv,men næhh... ;o)

Men du tar på deg jobben du,ser jeg? :-)

Spar ungene for klovneri da...plz

Hun går ikke på det hvis hun er 7

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...