Gå til innhold

Kjøpe maling og parkett

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg endelig få leiligheten min, og skal ut og shoppe veggmaling, takmaling og parkett. Hvor bør jeg handle dette?

Er det noen steder som er billigere en andre?

Og er det noen butikker som kan blande maling etter scanning (jeg vet akkurat hvordan farge jeg skal ha, nemlig...)? Isåfall, hvilke?

Og til slutt, er det noen butikker som har kampanjetilbud på parkett akkurat nå?

Kom gjerne med oppussingstips, jeg har en hel leilighet som skal fikses...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74780-kj%C3%B8pe-maling-og-parkett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

(min personlige smak)

Maling: Jotun! (ikke noe dansk eller svensk skvip!)

Pensler, maskeringstape: Europris/Biltema

Rulleverktøy/ruller: Der du kjøper Jotun-malingen

Skal du få butikken til å scanne en gjenstand så har du ingen garanti for at resepten som kommer ut vil gi helt riktig farge.

Hei Spirito,

Forsøk på Obs! Bygg. Der har jeg kjøpt mye.

Biltema har også en del (billig på det de har), dog har malingspenslene derfra en lei tendens til å miste "hår".

Du kan også vurdere å legge fliser hvis du vil ha en litt anderledes leilighet.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest kjøp kvalitetsmaling

God morgen:-))

Maling : Star fabrikken Drammen

Parkett: Langmoen , fabrikk

Langmoen kjører til døra. Tror det går gjennom Åsen Handel.fraktfritt.

Onkelen min malte med rimelig maling fra Star, i løpet av noen timer lå alt pigmentet / fargen nederst på veggen, mens selve malingen (uten pigment) satt igjen på veggen. Han fikk tilbake pengene, men det ble en voldsom jobb å gjøre det pent igjen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...