Snorkfrøken Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Huff, jeg har forvillet meg inn på ebay.com. Jammen mye å bruke pengene på i utlandet også... Når det gjelder barneklær/sko er størrelsene noe forskjellig. Hva betyr f.eks 2T ? 3T? er det år, eller? Og når det gjelder sko, size 5 osv. Hva er det? Dere er vel som vanlig flink å hjeper meg, dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlphaOne Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Vær klar over at det tilkommer 24% moms og fortollingsgebyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Vær klar over at det tilkommer 24% moms og fortollingsgebyr. Jeg har forstått det slik at om pakken sendes som vanlig gave kan den oversees av tollere, om man er heldig... *krysser fingrene* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlphaOne Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg har forstått det slik at om pakken sendes som vanlig gave kan den oversees av tollere, om man er heldig... *krysser fingrene* Hvis du greier å få butikken til å sende som "gave" ja. (med privat avsender). Men det kan hende at du blir "innkalt" for å forklare nærmere faktisk, kjenner en som ble det. Det er nok til at de fleste "bryter sammen" å legger korta på bordet. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Hvis du greier å få butikken til å sende som "gave" ja. (med privat avsender). Men det kan hende at du blir "innkalt" for å forklare nærmere faktisk, kjenner en som ble det. Det er nok til at de fleste "bryter sammen" å legger korta på bordet. :-) Dette er en auksjon med privatpersoner. Men jeg har også vært i butikker "over there" som tilbød seg å sende som gave. Men det ble ikke noe av handelen når de krevde mere i porto enn hva selve varen kostet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.