neo Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Hei! Som tillitsvalgt skal jeg kartlegge hvordan ting har blitt i løpet av et år på arbeidsplassen ettersom det har blitt en del mistrivsel her. Har tenkt å ta inn de forskjellige å stille dem noen spørsmål som jeg skal ta opp med ledelsen senere. Hva ville dere tatt med i undersøkelsen? MVh: 0 Siter
Anki Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 *kremt* hva gjør du her i arbeidstida? Er jeg ikke trygg på DOL når du er på jobb engang nå da? Har nettopp klippet ned diverse busker, deler av treet til Ajax ultra og Co *vondt i armene* *nuss* Vi ses når du kommer hjem fra jobb 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Hvordan fungerer samarbeidet? Hvordan er friheten til de ansatte? Med tanke på ferie, pauser osv. Er det for mye å gjøre, eller for lite? Det kan føre til stress eller rastløshet/kjedsomhet. Hvordan er det sosialt? 0 Siter
neo Skrevet 30. september 2002 Forfatter Skrevet 30. september 2002 Hvordan fungerer samarbeidet? Hvordan er friheten til de ansatte? Med tanke på ferie, pauser osv. Er det for mye å gjøre, eller for lite? Det kan føre til stress eller rastløshet/kjedsomhet. Hvordan er det sosialt? takker for svar Mvh: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.