Gå til innhold

Hvordan rensker jeg pc'n?

Anbefalte innlegg

Jeg har min siste dag på jobb i dag, og sitter her og sletter en haug av dokumenter. Nå har jeg også tenkt å slette internett-filer, spor og diverse. (neida, har ikke noe særlig å skjule, men likevel ;-))

Noen som vet hvordan jeg får rensket skikkelig opp her?

Vennlig hilsen Trine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74842-hvordan-rensker-jeg-pcn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meg igjen

Controll H , ad-aware og Internett Temp fjernes

Let opp logger og historik med Utforsker

Takk!! :-)

Alt er gjort, men nå står jeg bom fast på en utrolig sløv greie...

Hvordan sletter jeg hele den rekka med web-sider jeg har vært innpå, som vises på den derre verktøylinja, vet du?

Har sletta loggen, men det vises jo enda hvor jeg har vært innpå der jeg skriver inn web-adressene, vet du.....

;-)

Ulv I Faarikaal

Takk!! :-)

Alt er gjort, men nå står jeg bom fast på en utrolig sløv greie...

Hvordan sletter jeg hele den rekka med web-sider jeg har vært innpå, som vises på den derre verktøylinja, vet du?

Har sletta loggen, men det vises jo enda hvor jeg har vært innpå der jeg skriver inn web-adressene, vet du.....

;-)

søk opp mapper med navn "history" inneholder historikk. Slett innhold. Du kjenner nok igjen navnene. Husk å søke på nettverksdisker også. Ellers kan du bruke dato som kriterie, sett startdato lik den dagen du begynte å bruke maskinen og sjekk hvilke filer som dukker opp.

Dersom du ikke har noe å skjule er det vel ikke noe problem?

Alle bedrifter formatterer harddisken før den blir gitt til noen nye. Den kan jo inneholde sensitiv og/eller personlig informasjon.

Har ingenting å skjule, bortsett fra at jeg har vært vel mye innpå DOL,da ;-)

Og vår bedrift overlater dessverre pc'er som de er, de...jeg fikk denne med en haug av info etter forrige som hadde den. Utrolig sløvt, men nå har jeg iallefall gjort en grundig jobb her.

Og nå skal jeg bare slette den siste loggen, så er jeg av gårde...

takk for alle tips.

I'm off to a new job! :-)

Annonse

søk opp mapper med navn "history" inneholder historikk. Slett innhold. Du kjenner nok igjen navnene. Husk å søke på nettverksdisker også. Ellers kan du bruke dato som kriterie, sett startdato lik den dagen du begynte å bruke maskinen og sjekk hvilke filer som dukker opp.

En AVG 6.0 gjør jobben :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...