Gå til innhold

mobil- nr skal ikke synes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nokia8210

På min eldgamle nokia 5110, velger jeg:

1 innstillinger

2 samtaleinnstillinger

3 sende eget nr

4 på eller av

Jeg kan også bruke #31# + nr som jeg skal ringe. For å fjerne dette igjen trykker jeg *31# + nr.

*smask*

Det virket.

Takk skal du ha!

Annonse

Ser du har fått svar på det lenger ned av Maybente. Men vær klar over en ting: det er dårlig folkeskikk å skjule seg for den du ringer.

Personlig gidder jeg ikke svare på oppringninger som kommer fra hemmelig nummer. Det gjelder både på mobilen og hjemme (vi har display på ISDN tlf hjemme).

Èn ting er at det stort sett alltid er fra skjult nummer hvis det er noen som skal selge noe, men jeg er heller ikke interressert i å snakke med noen som ikke "kan melde sin ankomst" ved å vise nummeret.

Annonse

Gjest nokia8210

Ser du har fått svar på det lenger ned av Maybente. Men vær klar over en ting: det er dårlig folkeskikk å skjule seg for den du ringer.

Personlig gidder jeg ikke svare på oppringninger som kommer fra hemmelig nummer. Det gjelder både på mobilen og hjemme (vi har display på ISDN tlf hjemme).

Èn ting er at det stort sett alltid er fra skjult nummer hvis det er noen som skal selge noe, men jeg er heller ikke interressert i å snakke med noen som ikke "kan melde sin ankomst" ved å vise nummeret.

Ikke vær så belærende da!

Nå ringte jeg til et firma som jeg av spesielle årsaker ikke ville vise nummeret mitt til. Men jeg sa navnet mitt - er det greit da, eller?

...dessuten tviler jeg på at firmaer lar være å ta telefonen selv om det er skjult nr.

Gjest nokia8210

Sikkert ikke. Var ikke ment som noe angrep, bare en meningsytring :-)

"........."

ok:-)

...men jeg synes enkelte her på forumet er veldig belærende.

Det er vel uansette et valg man gjør selv. Jeg trenger ingen til å diktere hva som er rett og galt. Oppdragelse og folkeskikk har jeg. Det var som sagt en helt spesiell grunn til at jeg ikke ville at nummeret skulle synes.

Ikke vær så belærende da!

Nå ringte jeg til et firma som jeg av spesielle årsaker ikke ville vise nummeret mitt til. Men jeg sa navnet mitt - er det greit da, eller?

...dessuten tviler jeg på at firmaer lar være å ta telefonen selv om det er skjult nr.

Belærende? Jeg sa bare fakta, noe som jeg vet gjelder for langt flere enn meg selv. Man tar ikke telefonen om vedkommende ikke gidder å vise nummeret sitt.

At det var til et firma og i et engangstilfelle kunne ikke jeg vite, og det var ikke i slike tilfeller jeg mente heller.

Gjest nokia8210

Belærende? Jeg sa bare fakta, noe som jeg vet gjelder for langt flere enn meg selv. Man tar ikke telefonen om vedkommende ikke gidder å vise nummeret sitt.

At det var til et firma og i et engangstilfelle kunne ikke jeg vite, og det var ikke i slike tilfeller jeg mente heller.

Nei, selvfølgelig kunne du ikke vite det. Jeg anså det ikke som nødvendig med forklaring på det spørsmålet.

Det kan være mange grunner til at folk spør om ting. Man må ikke alltid gå ut i fra det værste.

Uansett skjønner jeg ikke hvorfor du svarer på noe annet det jeg spør om. Da er det bedre at du lar være å svare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...