Gjest Håper noen kan hjelpe Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Har hatt graviditetssymptomer siden 26. august med melkesekret i brystene. Jeg var hos legen i begynnelsen av september og testet positiv. Har tatt tester selv, men alle disse har vært negative. Hadde 2 dager med småblødninger som begynte dagen etter at jeg hadde vært hos legen. Ringte da legekontoret som mente jeg fortsatt var gravid og jeg hadde fortsatt symptomer. Tok hjemmetester etter dette som fortsatt var negative. Var hos legen i dag og der var også testen negativ. Hvordan kan jeg da ha symptomer som jeg har (trett, svimmel, småkvalm,vond i korsrygg, ømme bryster osv.)??? Legen tok blodprøver for å sjekke hcg nivået. Får vite resultat i morgen. Det kan ikke være innbilt svangerskap. Jeg forstår jo at jeg ikke er gravid, men hva i huleste kan det da være??? Legen sa forøvrig at testene ikke alltid var å stole på og at tilogmed den første positive testen jeg tok kunne være falsk! Har ingen barn fra før og det er derfor rart at jeg har melkesekret i brystene. Noen som har opplevd noe lignende?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74870-jeg-blir-s%C3%A5-fortvilet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.