Gå til innhold

Har invitert til fest....

Anbefalte innlegg

Det var det da..

Rufsa har inntrykk av at jeg er en testkanin for cupido, så i følge henne burde jeg vel ha en dildo til hver av gjestene.

Det kan jeg herved avkrefte.

Mat er nok en sikrere vinner. Ser for meg trynene til enkelte av mine venner hvis det hadde stått dildoer på menyen *flire*

Og penisringer... *ler*

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

38

• Carlina

18

• rufsetufsa

9

• Pappa Bjørn

7

Mest aktive i denne tråden

Nei, bruk litt mindre veske hvis du ikke vil ha gryterett-suppe.

Har du forresten bursdag snart, eller, siden du varter opp til 25 stk?

Nettopp.

Fortell det til han der surpeisen under!

Neida, en helt vanlig lørdag hvor jeg samler ca25 av min nærmeste venner... Pleier ikke du gjøre det?? *flirer lurt*

Kommer jo litt an på hvor mye penger og tid du skal legge i det.

Skjønner ut fra andre innlegg her at det er i et festlokale -da er det god plass - ellers kunne jo koldtbord/stående - sittende buffet på liten plass vært tingen.

Koldtbord/tapas er jo greit for da kan du jo lage tingene på forhånd. Men det tar jo kitt tid - og vil også koste en del.

Litt avhengig av når og hvor i landet du bor. Fårikål liker jo mange (men kanskje ikke alle?) - det er lett å lage. Du kan ha krabbe - det er jo dritgodt - men ganske dyrt hvis du bor i Oslo feks. Reker er jo også en mulighet - eller begge deler (det var smart tenkt av meg).

Gryter som de fleste nevner innkludert deg selv er veldig greit. Du kan lage klar på forhånd - kanskje lage 2-3 forskjellige ? Lage litt salat ved siden av - masse fersk godt brød ved siden av. Ikke så spennende - men garantert noe alle vil like. En av de kan være fiskegryte.

Tacos kan være en mulighet.

Hjemmelaget pizza og/eller lasagne m/salat .

Div. pastaretter er også greie å lage.

Lammelår med fløtegratinerte er slettes ikke vanskelig å lage - smaker dritgodt.

Det var det da..

Rufsa har inntrykk av at jeg er en testkanin for cupido, så i følge henne burde jeg vel ha en dildo til hver av gjestene.

Det kan jeg herved avkrefte.

Mat er nok en sikrere vinner. Ser for meg trynene til enkelte av mine venner hvis det hadde stått dildoer på menyen *flire*

Ja ja ja ja...lag mini dildoer av marsipan!!!Garantert en suksess.....Da veit jo folk temaet for festen etterhvert også!!?

Så kan du jo bare utlove mega premie hvis en av dine mannlige gjester kan besvise at sin er større!!

Annonse

Kommer jo litt an på hvor mye penger og tid du skal legge i det.

Skjønner ut fra andre innlegg her at det er i et festlokale -da er det god plass - ellers kunne jo koldtbord/stående - sittende buffet på liten plass vært tingen.

Koldtbord/tapas er jo greit for da kan du jo lage tingene på forhånd. Men det tar jo kitt tid - og vil også koste en del.

Litt avhengig av når og hvor i landet du bor. Fårikål liker jo mange (men kanskje ikke alle?) - det er lett å lage. Du kan ha krabbe - det er jo dritgodt - men ganske dyrt hvis du bor i Oslo feks. Reker er jo også en mulighet - eller begge deler (det var smart tenkt av meg).

Gryter som de fleste nevner innkludert deg selv er veldig greit. Du kan lage klar på forhånd - kanskje lage 2-3 forskjellige ? Lage litt salat ved siden av - masse fersk godt brød ved siden av. Ikke så spennende - men garantert noe alle vil like. En av de kan være fiskegryte.

Tacos kan være en mulighet.

Hjemmelaget pizza og/eller lasagne m/salat .

Div. pastaretter er også greie å lage.

Lammelår med fløtegratinerte er slettes ikke vanskelig å lage - smaker dritgodt.

Takk:)

Hmm. Jo, lammestek har jeg laget flere ganger, men ikke til så mange da. Må sjekke det med stekeovn, det er sikkert bare én der. For da må jeg jo ha plass til en stek på flere kilo _og_ gratinere poteter.

Men tapas er også en god mulighet ja. *tenke*

I Oslo-området ja.

Takk:)

Hmm. Jo, lammestek har jeg laget flere ganger, men ikke til så mange da. Må sjekke det med stekeovn, det er sikkert bare én der. For da må jeg jo ha plass til en stek på flere kilo _og_ gratinere poteter.

Men tapas er også en god mulighet ja. *tenke*

I Oslo-området ja.

En litt gresk vri på det kanskje?

Du kan lage en ostepai , kjøttboller , mozarella-tomat-basilikum salat , gresk salat, vanlige salater , tzaziki , div. oliven , greske brød , kyllingvinger +++

Ja ja ja ja...lag mini dildoer av marsipan!!!Garantert en suksess.....Da veit jo folk temaet for festen etterhvert også!!?

Så kan du jo bare utlove mega premie hvis en av dine mannlige gjester kan besvise at sin er større!!

hehe, minidildoer ja -det hadde vært no! *hjelp*

Det får bli veeeeeeeeeldig sent på kvelden da. Til kaffe og cognacen..

Fikk tips om å legge ut fargestifter på bordene, så kan folk få utløp for sine kreative evner utover natta på papirduken..

:-)

Annonse

Du er så hissig for tiden altså.. det er bare mat vi snakker om -ikke rasisme!!..:)

Nei men jeg kan da gange opp en pose med mexicansk gryte, kjære deg.

Det jeg ikke synes er like lett er der jeg får oppgitt alle ingrediensene og skal beregne for 20stk. Skjønner?

*puster ut*

Det er bare å slumpe litt, fram til retten ser fin ut.

Intet problem det vet du! :)

Det er bare å slumpe litt, fram til retten ser fin ut.

Intet problem det vet du! :)

Du er for utseendefiksert, SierDuDet!

Mulig det funker på jenter, men maten skal smaaaake bra også vettu:)

Dessuten, det er vel ikke alltid utseendet gir garanti for kvalitet? *s*

Nei, men hvis jeg lager maten så er kvalitet garantert!

Jeg er faktisk ikke så værst til å lage mat :)

Hvor mange hint må han komme med før du skjønner at han tilbyr seg å være kokk i tredveårslaget ditt?

Eller vil du bare ikke skjønne? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...