Gå til innhold

Hvorfor reklamerer dere for drittforumet Mingle her på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kie

16

• Amiga

5

• Linni1365380375

4

• musikeren

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hvorfor skriver dere meldinger som gjelder Mingle på dol, hvorfor skriver dere det ikke på Mingle? Ingen som leser søppelet?

Da mingle var nede spurte man om dette på meldinger på dol.

Da dol hadde trøbbel, spurte man om dette på mingle.

Dersom du ikke ønsker snakk om mingle på dol må du virkelig ha problemer når du starter en egen tråd om det på DOL.

*ler oppgitt*

Jeg skjønner ikke helt hvorfor enkelte er så opptatt av å fortelle "hva de egentlig mener" om mingle her på DOL.

Kanskje fordi muligheten til å være anonym og feig ikke er så stor der?

Du står for 60% av reklamen kie. Det er ingenting å reklamere for, forumet består av intetsigende kjerringer. Hvis det er så bra så hold dere der.

Da mingle var nede spurte man om dette på meldinger på dol.

Da dol hadde trøbbel, spurte man om dette på mingle.

Dersom du ikke ønsker snakk om mingle på dol må du virkelig ha problemer når du starter en egen tråd om det på DOL.

*ler oppgitt*

Jeg er drittlei reklamen.

Du står for 60% av reklamen kie. Det er ingenting å reklamere for, forumet består av intetsigende kjerringer. Hvis det er så bra så hold dere der.

Hender jeg er innom der, og sist jeg sjekket hadde jeg snurrebass...

Hilsen...

Annonse

Jeg svarer på spørsmål rettet til meg.

Jeg vil gjerne at du viser meg hvor ellers jeg har reklamert for mingle.

Jeg svarer på spørsmål rettet til meg.

Jeg vil gjerne at du viser meg hvor ellers jeg har reklamert for mingle.

Du benytter hver anledning til å reklamere, det vil si, hver dag. Søk på nicket kie så finner du reklamen.

Så det går ikke an å være på flere forum?

Er det du som bestemmer hva man kan diskutere her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...