Gjest mote her & der Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Hva er de "hotteste" motetipsene for høsten? Hva er et "must" å ha i garderoba..? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Det går mye i tweed. Hippie-stilen er på vei ut. Sko fra Campers 0 Siter
Carlina Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Det går mye i tweed. Hippie-stilen er på vei ut. Sko fra Campers Æsj liker ikke tweed jeg... Faen ska je ha på da? =o) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Æsj liker ikke tweed jeg... Faen ska je ha på da? =o) Veldig grovstrikkede gensere? Ellers så har man jo goth-stilen Og cordfløyel 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Tangatruse og stråhatt........................... Men om man er edru derimot......................?...............?........*L* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Veldig grovstrikkede gensere? Ellers så har man jo goth-stilen Og cordfløyel Så stygg mote det var denne høsten da. Godt jeg ikke har råd til å fornye garderoben. Eller så hadde jeg bare _måttet_ ha noe. (?) 0 Siter
Retz Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Hotpants;-) *tørker støv ei ubestemmelig lilla fille* Hah! ;-) 0 Siter
Spenning Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Så stygg mote det var denne høsten da. Godt jeg ikke har råd til å fornye garderoben. Eller så hadde jeg bare _måttet_ ha noe. (?) Bare å velge i øverste hylle:-))http://www.mote.no/ 0 Siter
lina1365380363 Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Du vet, disse støvlettene med "lang front.."(lang spiss framme), cordbukser "indianerstil" jakker med "pelskrager" "hotpantstruser......." fremdeles g-streng truser for tenåringer: Miss siksty Oh, yes du milde, what i know....... Men går jeg sånn? Nei, og litt ja. liker den litt røffe stilen......... lina,m/sort slengbykse m/belte og sort litt sid dressjakke for jenter/damer hva du vil............. jeg vil være anonym, altså........ 0 Siter
spirito Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Et "must" må være en kosedress i sånn fløyelsaktig stoff (chenille eller noe?). Det er HOT i høst, og når Madonna er trendsetter, er det en sikker vinner ;-) Eller er jo sjokoladebrunt en vinner, brunt og mørkeblått er in i høst. Og så skal man ha store kors i goth-stil rundt halsen, de har noen stilige på vero moda hvis du er av de som tør gå med det. Men altså, en sjokoladebrun kosedress er en kul ting å ha, Vero Moda har noen fine i flere farger også. Nydelig til morrakaffen ;-) 0 Siter
avil Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 *tørker støv ei ubestemmelig lilla fille* Hah! ;-) Jepp! Og siden jeg er blitt ti år eldre siden jeg brukte hotten, er jeg blitt mer vågal og viser MER av rumpa. naturlig nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.