Gå til innhold

Hva bruker du høstferien din til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skulle ønske jeg kunne reise hjem til mamma i Bodø, men lommeboka mi nekter.

I stedet får det bli en times togtur for å besøke søstera mi, mannen hennes, og den to måneder gamle nevøen min som jeg er så glad i! Har ikke sett han på to uker nå, bare tenk hvor stor han er blitt siden sist! :-)

mvh,

Høstferie er noe herk. Jeg gidder ikke ta en uke fri så tett opptil sommerferien, men dagmamma skal selvsagt ha sin uke, så da blir det hjemmejobbing her i gården. Mannen og jeg jobber hjemme annenhver dag.

Det blir halvt jobbe-halvt kosedager, og lillemann koser seg i heimen. Jeg intensiverer jobbingen når han tar seg en hvil. Heldigvis er jeg sinnsykt rask til å jobbe.

Gjest Pricilla

Høstferie - hva er det? Kan ikke huske sist jeg hadde høstferie.. Jojbber jeg! Så ingen ferie på meg.. Må nok bare vente på helga. Men det blir nok en Danskeyur på oss snart. En svipp-tur for shopping, kos og drinker.. : ) Det gleder jeg meg til.. Har ikke hatt noe ferie med gutten min i år.

Høstferie er noe herk. Jeg gidder ikke ta en uke fri så tett opptil sommerferien, men dagmamma skal selvsagt ha sin uke, så da blir det hjemmejobbing her i gården. Mannen og jeg jobber hjemme annenhver dag.

Det blir halvt jobbe-halvt kosedager, og lillemann koser seg i heimen. Jeg intensiverer jobbingen når han tar seg en hvil. Heldigvis er jeg sinnsykt rask til å jobbe.

*Spekulerer på hva malun jobber med*

Skulle ønske jeg kunne reise hjem til mamma i Bodø, men lommeboka mi nekter.

I stedet får det bli en times togtur for å besøke søstera mi, mannen hennes, og den to måneder gamle nevøen min som jeg er så glad i! Har ikke sett han på to uker nå, bare tenk hvor stor han er blitt siden sist! :-)

mvh,

Hmmm hvem er du som har en mamma i Bodø? Er du oppvokst her? Hvor gammel er du?

Annonse

Hmmm hvem er du som har en mamma i Bodø? Er du oppvokst her? Hvor gammel er du?

Jeg har bodd i Bodø i ti år, flytta dit i -92, da var jeg ti år selv. Jeg fulgte med stor interesse saken din om mobbing av den ene gutten din, da jeg har litt erfaring med mobbing innen barneskole der selv..

Jeg har jobbet i butikk på Koch i ca et år, sa opp der i januar og flytta til Oslo i januar for å gå skole.

:-)

mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...