Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærlighet varer lengst, eller noe sånn? ;-)

Sånn omtrent.

I løpet av måneden, eller? *planlegge*

Skrevet

Sånn omtrent.

I løpet av måneden, eller? *planlegge*

Anytime! Bortsett fra mandag, tirsdag og onsdag neste uke, da har jeg husgjest, og lørdag 12, da skal jeg drikke. Men, ellers...

Skrevet

Takk for det du:-)

Hehe - la du ikke merke til fornærmelsen? bella er utspekulert, den lille..!

Skrevet

Anytime! Bortsett fra mandag, tirsdag og onsdag neste uke, da har jeg husgjest, og lørdag 12, da skal jeg drikke. Men, ellers...

Oki! Må høre litt med gubben, for det er visst meningen at vi skal en tur til Ullared i løpet av høsten. Greit å ha det unnagjort før det blir vinterføre. Og så skal naboen og jeg en tur på IKEA.. :oÞ Men jeg ville jo gjerne ta vestlandsturen også før snøen kommer..! (Har en drittbil). Den kom ikke før rundt jul i fjor, gjorde den vel? Snøen?

Skrevet

Oki! Må høre litt med gubben, for det er visst meningen at vi skal en tur til Ullared i løpet av høsten. Greit å ha det unnagjort før det blir vinterføre. Og så skal naboen og jeg en tur på IKEA.. :oÞ Men jeg ville jo gjerne ta vestlandsturen også før snøen kommer..! (Har en drittbil). Den kom ikke før rundt jul i fjor, gjorde den vel? Snøen?

Den kommer sjelden før jul ihvertfall.

(Har IKEA på Forus også vettu;-) )

Skrevet

jeg??????????? hurpe! sidene var fine de, jeg bare fatter ikke at hun kan si at sprängaren var daff!

Skrevet

Dum som jeg er så overser jeg sånn;-)

Men mitt orginale svar var: "Og når får jeg se trynet ditt da?"

Skrevet

jeg??????????? hurpe! sidene var fine de, jeg bare fatter ikke at hun kan si at sprängaren var daff!

Den var meget daff, boken var tjue ganger mer nervepirrende, ihvertfall i slutten!

Skrevet

Den kommer sjelden før jul ihvertfall.

(Har IKEA på Forus også vettu;-) )

Jo'a, men dit reiser vi med kassebil, må vite! Har ikke plass til to barneseter i tillegg da.

Og, nei - jeg kjøper IKKE Caravelle.

Skrevet

Den var meget daff, boken var tjue ganger mer nervepirrende, ihvertfall i slutten!

boken er nu bestillt :)

Skrevet

Dum som jeg er så overser jeg sånn;-)

Men mitt orginale svar var: "Og når får jeg se trynet ditt da?"

Må ikke bruke forhåndsvisning, vett'u. :o)

Skrevet

Jo'a, men dit reiser vi med kassebil, må vite! Har ikke plass til to barneseter i tillegg da.

Og, nei - jeg kjøper IKKE Caravelle.

Du vet ikke hva du går glipp av!

Skrevet

Du vet ikke hva du går glipp av!

En masse fine parkeringsmuligheter, for eksempel..? :oÞ

Skrevet

:o)

(Dido, har du den? *lade brenneren*)

visst har jeg den :)

Kjøpte beth orton i går, sjekk den ut :)

Skrevet

visst har jeg den :)

Kjøpte beth orton i går, sjekk den ut :)

*notere*

Jeg har bestilt ADSL!!! Gjett om jeg skal laste ned..!

Skrevet

*notere*

Jeg har bestilt ADSL!!! Gjett om jeg skal laste ned..!

:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...