Gå til innhold

Mark Knopfler turnè -hvor?

Anbefalte innlegg

Har fått med meg at det blir en 2003-turnè, sannsynligvis en "The Ragpickers Dream" turnè siden det var "Sailing to Philadelphia Tour" sist. Som jeg gremmes over at jeg gikk glipp av! *river seg i håret*

Men jeg finner ikke noen datoer på nettet. Er de ikke lagt ut ennå, eller er det jeg som er dårlig til å lete?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75053-mark-knopfler-turn%C3%A8-hvor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter ikke at noen gidder dra på konsert med sånne fossiler som det der. Han sto rett opp og ned - det mest spennende med hele konserten var da han skeia ut med et knallrødt pannebånd. Jeg var på konsert med han/Dire Straits på Valle Hovin engang for 100 år siden - herregud noe så begredelig. Jeg kunne like gjerne sittet hjemme og hørt på cd'en.

Hva var det du spurte om, sa du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...