Gå til innhold

Er 1. gangs- eller 2. gangsintervjuet verst?

Anbefalte innlegg

Dere som har vært på 1. gangs- og 2. gangsintervju - hvilket intervju var det "hardeste"? Skal snart på 2. gangsintervju og innbiller meg at det kommer til å bli en svett affære. På 1. gangsintervjuet var det kun avdelingssjefen som intervjuet meg, så skal en sjef enda høyere oppe være med + personalavdelingen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75060-er-1-gangs-eller-2-gangsintervjuet-verst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å skremme vannet av deg, men da jeg var på 2. gangs intervju på den jobben jeg fikk, var det mye verre enn det første intervjuet. Jeg fikk to praktiske oppgaver jeg måtte løse, den ene fikk jeg 1/2 time på og de andre 10 min. Veit ikke om dette er vanlig prosedyre å gjøre på denne måten, men. Fikk ihvertfall følelsen av at de visste hva de ansatte da jeg endelig fikk jobben.

Uansett er det en ære å bli innkalt til 2. gangs intervju! :o)

Lykke til! :o)

2. gangsintervju er jo mer inngående - da skal man gjerne teste deg litt mer.Da er det ganske få igjen - og man kan bruke litt mer tid. Da har man jo også gjerne gått gjennom papirene dine grundig - og du kan risikere å måtte få spørsmål til de.

Men er det en jobb du er kvalifisert for og passer til er det ikke noe problem !

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...