Gå til innhold

Fu: Har du servert en løgn eller fem i dag ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg har ikke ljugi i dag, men i går. Og masse uka før det. Ikke har det skadet noen, mer for å pynte på sannheten.

Lystløgnere er en tvilsom gruppe. Müchhausens syndrom er en personlighetsforstyrrelse.

Når du sier at du aldri har servert en løgn, så lyver du. Når du sier du aldri har onanert så lyver du sannsynligvis. Når du har sagt til et barn: "Det er ikke mer godteri igjen, helt sant !" så lyver du kanskje. Når du sier du aldri har stjålet noe på jobben så lyver du sannsynligvis. Hvis du sier du ALDRI har faket en orgasme så lyver du sannsynligvis, i hvert fall om du er kvinne.

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

27

• naiv

7

• Pappa Bjørn

7

• SierDuDet

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, jeg har skrevet i et innlegg at jeg blir 200 år snart. Helt løgn er det ikke for man er så gammel som man føler seg har jeg hørt.:-)

Men kan det hende at man er så gamle som andre mener at man er ? Faren min mener at jeg er ca 13 år og 4 mnd gml. Kaller meg for "guttungen".

Jeg har bestilt en SorryEriksson T66 men Yatack har ikke klart å levere.

Jeg kjøpte også en Sony/Ericsson. Jeg så på T68, men valgte en billigere modell - T200. Jeg ser ikke for meg at jeg har behov for å sende bilder i dårlig oppløsning til noen :)

lina1365380363

Jeg kjøpte også en Sony/Ericsson. Jeg så på T68, men valgte en billigere modell - T200. Jeg ser ikke for meg at jeg har behov for å sende bilder i dårlig oppløsning til noen :)

Jeg har ikke servert noen løgner i dag, tror jeg.......

Neida, jeg prøver å være ærlig, men det er klart, en hvit løgn i ny og ne har vi vel alle.

Guuh, så god jeg skal være da............

Uærlige / ærlige........

Annonse

Ulv I Faarikaal

Og du lyver når du sier at du ikke har løyet i dag. *S* Alle lyver flere ganger om dagen. Det kan være noe så uskyldig som at noen spør hvordan du har det og du sier "bare bra", selv om du har litt vondt i magen eller er sliten.

Jeg tenkte over det, og jeg kan ikke huske at jeg har løyet. Du har nok rett likevel. Nå skal jeg prøve å ikke ljuge. Ingen har spurt hvordan jeg har det. Jeg har kursa en fyr i ål å lage nettbutikk i dag. jeg trodde det var bompenger på motorveien til Drammen det var det ikke, jeg kjørte meg vill nedpå Strømsø. Jeg slo hue i bildøra og bannet to ganger tror jeg. Er det løgn å la være å nevne noe ? Antageligvis, for da fratar du folk å vurdere alle aspekter.

Det har jeg sikkert, uten at jeg helt kan huske hva/hvor/når.

Løgnere fascinerer meg rett og slett. Særlig de som lyver helt uten hensikt. (sett fra mitt ståsted) Eller de som lyver så de tror det selv. (det virker i alle fall som de gjør det)

Ulv I Faarikaal

Det har jeg sikkert, uten at jeg helt kan huske hva/hvor/når.

Løgnere fascinerer meg rett og slett. Særlig de som lyver helt uten hensikt. (sett fra mitt ståsted) Eller de som lyver så de tror det selv. (det virker i alle fall som de gjør det)

Mange lyver når de sier: "jeg har ikke tid". Prioritering vil jeg kalle det. De prioriterer en aktivitet foran en annen. Av ulike årsaker. Når noen ringer og sier at de har 500 kg kålrot som skal skrelles og skjæres opp, så har jeg en tendens til å prioritere annerledes.

Mange lyver når de sier: "jeg har ikke tid". Prioritering vil jeg kalle det. De prioriterer en aktivitet foran en annen. Av ulike årsaker. Når noen ringer og sier at de har 500 kg kålrot som skal skrelles og skjæres opp, så har jeg en tendens til å prioritere annerledes.

Slike løgner er nok vanlige og forståelige fordi det er en hensikt med dem.

Ulv I Faarikaal

Slike løgner er nok vanlige og forståelige fordi det er en hensikt med dem.

Så har vi vært gjennom hvit løgn og prioritering, vi prioriterer en ting foran en annen. Men hva med vikariering ? Jeg fant på noe annet i stedet for å skrelle kålrot, som jeg ikke ville funnet på å gjøre hvis jeg ikke hadde fått forespørsel om å skrelle kålrot. Jeg fikk plutselig så lyst til å dra på fisketur i stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...