Gå til innhold

Fu: Har du servert en løgn eller fem i dag ?

Anbefalte innlegg

Så har vi vært gjennom hvit løgn og prioritering, vi prioriterer en ting foran en annen. Men hva med vikariering ? Jeg fant på noe annet i stedet for å skrelle kålrot, som jeg ikke ville funnet på å gjøre hvis jeg ikke hadde fått forespørsel om å skrelle kålrot. Jeg fikk plutselig så lyst til å dra på fisketur i stedet.

Fremdeles forståelig :-)

Men om du (en)bevisst løy om noe som satte deg selv i et dårlig lys og hadde stor negativ betydning? Kan det skyldes dårlig selvbedømming? Eller kan det være "skrudde" hensikter?

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

27

• naiv

7

• Pappa Bjørn

7

• SierDuDet

5

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Fremdeles forståelig :-)

Men om du (en)bevisst løy om noe som satte deg selv i et dårlig lys og hadde stor negativ betydning? Kan det skyldes dårlig selvbedømming? Eller kan det være "skrudde" hensikter?

Vet ikke, spørs hvordan det oppfattes hos de som vurderer, f eks å sitte i fengsel er positivt i noen miljøer. Noen ljuger og forteller at de har sittet inne for å bli akseptert av de som de vil identifisere seg med. En gjeng.

Annonse

Annonse

Ja, har hørt at noen gutter gjør slikt. Har dog aldri opplevd noe sånt!

Det er ikke alle som kjenner det like godt hver gang han kommer inne i deg, spesielt ikke om han har kommet flere ganger den kvelden, og derfor er rimelig "tom".

Vanligvis er det uansett ikke verre enn å trekke den ut og spytte han på ryggen.

Jeg er mann og har faka orgasmer mange ganger.

Men ikke i dag.

Hvorfor? For å bli ferdig med det? (det begynte å bli kjedelig) For indirekte å opprettholde selvtilliten til jenta. Eller er det flaut for gutter at det ikke går for dem?

Ikke for deg sjøl en gang ? En liten en bare for denne tråden ?

Nehei! :-) Det er mitt livs lodd. Jeg kaster opp av dårlig samvittighet om jeg juger!

(Helt sant, jeg gjorde det engang for noen år siden! Og etter det tenker jeg; nei, det er ikke verdt det (Å juge altså. :-))

Ulv I Faarikaal

Nehei! :-) Det er mitt livs lodd. Jeg kaster opp av dårlig samvittighet om jeg juger!

(Helt sant, jeg gjorde det engang for noen år siden! Og etter det tenker jeg; nei, det er ikke verdt det (Å juge altså. :-))

Jeg tok feil i 1963, det preget resten av mitt liv. Derfor er jeg blitt som jeg er :-)

Det er ikke alle som kjenner det like godt hver gang han kommer inne i deg, spesielt ikke om han har kommet flere ganger den kvelden, og derfor er rimelig "tom".

Vanligvis er det uansett ikke verre enn å trekke den ut og spytte han på ryggen.

Hmmm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...