Gå til innhold

Fu: Har du servert en løgn eller fem i dag ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Siden jeg ikke har pratet med mannen denne uka så har jeg ikke hatt noen å lyve til. Jo forresten, da ungene spurte om det var mer sjokolade igjen på mandagen sa jeg nei enda jeg hadde siste biten her på PC pulten.:-)

Man har da næringsvett ?

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

27

• naiv

7

• Pappa Bjørn

7

• SierDuDet

5

Mest aktive i denne tråden

Nei, i dag har jeg ikke lyvet.

#Når du sier at du aldri har servert en løgn, så lyver du.#

Ja

#Når du sier du aldri har onanert så lyver du sannsynligvis.#

Godt du sier sannsynligvis!

#Når du har sagt til et barn: "Det er ikke mer godteri igjen, helt sant !" så lyver du kanskje.#

Nei, jeg lyver ikke slikt for barna. Barn tåler sannheten.

#Når du sier du aldri har stjålet noe på jobben så lyver du sannsynligvis.#

Godt du igjen sier sannsynligvis! ikke alle har behov for og ta med seg blyanter, binderser osv

#Hvis du sier du ALDRI har faket en orgasme så lyver du sannsynligvis, i hvert fall om du er kvinne#

Tull!

Ulv I Faarikaal

Ja

#Når du har sagt til et barn: "Det er ikke mer godteri igjen, helt sant !" så lyver du kanskje.#

Godt du igjen sier sannsynligvis! ikke alle har behov for og ta med seg blyanter, binderser osv

#Hvis du sier du ALDRI har faket en orgasme så lyver du sannsynligvis, i hvert fall om du er kvinne#

Tull!

Orgasme: Eller så gir du faen i om mannen skal føle han gjør noe for deg ?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja

Tull!

Jeg ser det slik at du aldri har løyet, aldri har onanert, aldri stjålet, aldri faka en orgasme ? Er det noe vits i å påstå slikt ?

Jeg ser det slik at du aldri har løyet, aldri har onanert, aldri stjålet, aldri faka en orgasme ? Er det noe vits i å påstå slikt ?

#Jeg ser det slik at du aldri har løyet, aldri har onanert, aldri stjålet, aldri faka en orgasme ? Er det noe vits i å påstå slikt ? #

Vet ikke hvordan du kan se det slik, da jeg ikke har skrevet det noen plass.

He-he. Sikkert virkningsfullt, spesielt om du skriver at alle henvendelser skal skje til den sørgende mor på pleiehjemmet.

Tror ikke det går. Det var nemlig der jeg lærte trikset, da jeg representerte min mors dødsbo.*L* Hun har ikke hørt noe etterpå, men det har derimot jeg. Vi får håpe det funker en gang til

Ulv I Faarikaal

Tror ikke det går. Det var nemlig der jeg lærte trikset, da jeg representerte min mors dødsbo.*L* Hun har ikke hørt noe etterpå, men det har derimot jeg. Vi får håpe det funker en gang til

Uffda, jeg har heldigvis min i live, hoppende rundt overalt.

Jaja, du lurte i det minste meg :)

Da får det kanskje større omfang enn jeg ventet? Siden du faktisk innrømmer å ha blitt lurt.*L*

Pass på å ikke si det til noen av de andre da. Carlina og Tigern kommer aldri til å la deg være i fred om så er.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, min og det. Skal opp til henne med 1 stk. rampete barnebarn etterpå. men det som er viktig er at The English book club tror meg. Det er noen haier gitt!

Trodde de var konk jeg ? Var medlem der til jeg hadde fått mine encyclopedia og ordbøker.

Trodde de var konk jeg ? Var medlem der til jeg hadde fått mine encyclopedia og ordbøker.

Gir seg ikke hos meg i alle fal.. Men jeg håper de går konk, får rødt lys i alle lyskryss resten av livet, likeledes med handlevogner der et jul er ødelagt så den trekker i en retning, at hundene deres får lopper, at husene deres får termitter og at noen kommer og ødelegger hagene deres mes bulldozer................................................2 ganger i året.

Det å spre noen hverdagsforbnnelser letter jgerne litt på trykket.

Ulv I Faarikaal

Gir seg ikke hos meg i alle fal.. Men jeg håper de går konk, får rødt lys i alle lyskryss resten av livet, likeledes med handlevogner der et jul er ødelagt så den trekker i en retning, at hundene deres får lopper, at husene deres får termitter og at noen kommer og ødelegger hagene deres mes bulldozer................................................2 ganger i året.

Det å spre noen hverdagsforbnnelser letter jgerne litt på trykket.

Det å få handlevogn med et defekt hjul er grusomt, de har jo sin egen vilje, nesten mer enn blondiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...