Gå til innhold

Film i dag på TVNorge om SF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Angela1365380318

Så vidt eg vet så handler denne filmen om to jenter med bulemi, eg anbefaler på det sterste å ikke se filmen dersom du selv lider av spiseforstyrelser eller har store komplekser, da tar man gjærne slike filmer som en bekreftelse på at det man gjør er rett og man snapper opp ideer til hvordan lure andre, nye metoder å kvitte seg med maten, overtrene osv.

Mne filmen er sikkert fin den, men eg vet selv utfra egne erfaringer at det ikke virker mot spiseforstyrelser, men bare hjelper til å fyre opp bålet:-)

Så vidt eg vet så handler denne filmen om to jenter med bulemi, eg anbefaler på det sterste å ikke se filmen dersom du selv lider av spiseforstyrelser eller har store komplekser, da tar man gjærne slike filmer som en bekreftelse på at det man gjør er rett og man snapper opp ideer til hvordan lure andre, nye metoder å kvitte seg med maten, overtrene osv.

Mne filmen er sikkert fin den, men eg vet selv utfra egne erfaringer at det ikke virker mot spiseforstyrelser, men bare hjelper til å fyre opp bålet:-)

Synes dere overdriver - det viktigste er da ikke hva man ser på tv, men hvordan man har det med seg selv. Dersom man ikke allerede sliter, blir man ikke bulemiker av en tv-film. Og ja: Kanskje er det mulig at det tipper enkelte over kanten, eller gir gode ideer til nye metoder å bli kvitt maten - men filmens vinkling (slik jeg har forstått det) er jo at dette er galt! Det skal jo vise hvor galt det kan gå!

Gjest hu_jenta

Hurra, en film om SF. Nå kommer enda flere jenter til å få ideen med å spy opp maten sin.

Skal man liksom ikke prate om, liksom ikke ha noe informasjon om dette da? FOr da kan jo flere og flere få ideen at de skal begynne kaste opp maten da? Kanskje denne filmen vil vise mange, hvor galt det kan gå? For jeg tror de fleste vet at det går an å kaste opp maten sin jeg, og slikt, men slettes ikke mange som vet hvilke skadevirkninger det kan få, og hvor farlig det er.

Det beste ville vel vært om INGEN i samfunnet fikk høre noe om sf? tror du det ville forsvunnet da?

tror ikke en spiseforstyrrelse er et restultat av en idè man får av en film jeg.

Forresten burde det ikke vært filmer om narkotikamisbruk , og hvor jævlig det kan være heller da. Tenk om noen får en idè at de må komme seg inn i et rusmiljø, og begynne med narkotika de og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...