Gå til innhold

FU: Hva er din største drøm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Syns han ser bra ut jeg....

DEN six -pack magen ....

Men dog har jeg vært i hop med for mange oksetyper da ;o)

Joa, han ser veldig bra ut der og jeg misunner sixpacken hans!

Men han ser sånn ut i Thelma And Loise også, og da ser han jævla tynn ut når du ser han sammen med andre folk...

Nei, 10 kg mer muskler på den kroppen der og han hadde gjort seg bra!

Joa, han ser veldig bra ut der og jeg misunner sixpacken hans!

Men han ser sånn ut i Thelma And Loise også, og da ser han jævla tynn ut når du ser han sammen med andre folk...

Nei, 10 kg mer muskler på den kroppen der og han hadde gjort seg bra!

Thelma og Louise er jo en kjempegammel film. Han var jo bare barnet da han spillte den inn! Nå er han blitt mye kraftigere og har en lekker kropp... (Fight club)

Thelma og Louise er jo en kjempegammel film. Han var jo bare barnet da han spillte den inn! Nå er han blitt mye kraftigere og har en lekker kropp... (Fight club)

Det er mulig du har rett i at han har blitt noe kraftigere siden da, og hans fysikk i Fight Club er nok kanskje noe bedre.

Det minner meg på at det er en film jeg snart må se igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...