Gå til innhold

FU: Hva er din største drøm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det holder vel at du skriver 'sex med Brad Pitt'? Homosexuell sex blir veldig, veldig... et eller annet.

....dessuten så heter det seksuell....og til å være så opptatt av sex som den fyren der, så burde han i det minste lære seg det.....

Synes nå jeg da!

Annonse

Det må bli 3 store drømmer tror jeg.

1. At sønnen min vokser opp til en fornuftig og reflektert mann som får et rikt og godt liv. (livredd for narko-trollet)

2. Lottomillionær

3. 1 ukes opphold på et SPA med alt som er av velgjørende behandlinger!!

Annonse

At jeg aldri skulle måtte tenke på utgifter og regninger - at alt ble betalt fra en uutømmelig kilde. Det gir endel friheter - frihet til å gjøre alt jeg har lyst til - og ikke minst gir det meg TID :)

Ja, TID er det som er aller mest dyrebart. Gubben og jeg diskuterte i går det om å jobbe og ikke...og at jeg er heldig som har en morsom jobb, - LIKEVEL, - jeg hadde gått på DAGEN om jeg plutselig ikke behøvde å tenke på hvor jeg skulle ta pengene fra. Å SELV kunne disponere over sin tid, selv om jeg er VELDIG fri i jobben,- det betyr mye fo meg....da kunne jeg jo både vært der for ungene OG skrevet bok,,,,,antageligvis *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...